تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۲:۴۲
۰
کد مطلب : ۷۲۳۰

تکذيب لغو پروازهاي ايران به عتبات

تکذيب لغو پروازهاي ايران به عتبات
جعفرزاده بیان کرد که بر پايه يادداشت تفاهم امضا شده بين رؤساي هواپيماي کشوري ايران و عراق، هيچ مشکلي براي انجام پروازها وجود ندارد و طرف عراقي مدعي ا‌ست، بر پايه ظرفيت تعيين شده، حاضر به صدور مجوز پروازهاي بين دو کشور است.

وي با انتقاد از اخبار منتشره درباره لغو پروازها، برقراري و يا لغو پروازها را از وظايف سازمان هواپيمايي کشوري خواند و بیان کرد که اين سازمان هيچ تصميمي درباره لغو پروازها نگرفته است.

چندی پیش صمد شفیعی، رئيس هيات مديره انجمن صنفي دفاتر خدمات زيارتي كشور نیز در انتقادی تند و بی‌سابقه، حسین اکبری، معاون عتبات عالیات سازمان حج را مقصر اصلي اخلال در پروازهاي زائران ايراني به عراق دانست.

سخنگوي سازمان هواپيمايي کشوري تصریح کرد که بر پايه يادداشت تفاهم امضا شده، 21 پرواز در هفته از بغداد و ديگر شهرستان‌هاي عراق به تهران و مشهد و 21 پرواز از تهران و ديگر شهرستان‌هاي ايران به بغداد و نجف برقرار است.

چند روز پیش نیز حسین اکبری، معاون عتبات عاليات سازمان حج و زيارت ‌بیان کرد که عراقي‌ها قصد دارند قيمت بليت هواپيما به عتبات عاليات را افزايش دهند و در صورت عدم توافق در اين باره احتمال لغو سفرهاي هوايي وجود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما