تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ تير ۱۳۸۸ ساعت ۰۹:۳۶
۰
کد مطلب : ۷۳۲۳

یازده تير؛ قرعه کشي سفر به عتبات عاليات

یازده تير؛ قرعه کشي سفر به عتبات عاليات
ظرفيت اين دوره را ۱۸۰هزار نفر است و به گفته حسين اکبري، معاون عتبات عاليات سازمان حج و زيارت، اعزام زائران اين دوره فقط به صورت زميني و از ۴ مرداد تا ۳۱ شهريورماه انجام می‌شود.

از اول تير تا امروز ۹۵ هزارنفر با مراجعه به پايگاه اينترنتي به نشاني www.atabat.haj.ir فرم پيش ثبت‌نام را پرکرده‌اند.

چنانچه متقاضيان سفر به عتبات عاليات از حد نصاب بيشتر شوند قرعه‌کشي انجام می‌شود و پذيرفته شدگان از ۱۲تير مي‌توانند در کاروان‌ها نام‌نويسي کنند.

مسئولان سازمان حج می‌گویند چنانچه مشکل سفر هوايي به عتبات عاليات حل شود زمان ثبت نام براي سفرهاي هوايي به صورت جداگانه اعلام می‌شود. سفرهای هوایی به عتبات داستان پردامنه‌ای از لغو و برقراری مجدد پروازها را به دنبال داشته است و نهادهای مختلف همدیگر را محکوم می‌کنند.

مثلا چندی پیش صمد شفیعی، رئيس هيئت مديره انجمن صنفي دفاتر خدمات زيارتي كشور در انتقادی تند و بی‌سابقه، سازمان حج و حسین اکبری را مقصر اصلي اخلال در پروازهاي زائران ايراني به عراق دانست. و یا مجتبی احمدی، دبیر انجمن تورهای زیارتی ایران نیز از رویکرد سازمان حج و زیارت انتقاد کرده بود.

به گفته سازمان حج و زیارت  کسانی که پیش‌تر برای سفر هوایی ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند تفاوت بهای سفر زمینی و هوایی را قبل و یا پس از سفر از کاروان دریافت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما