۱۱۲۶۱ روز پس از اسارت امام موسی صدر

احمدی‌نژاد به لیبی می‌رود

9 تير 1388 ساعت 14:51

جامعه-خیمه: محمود احمدي‌نژاد براي شرکت در اجلاس دوسالانه سران اتحاديه آفريقا، فردا تهران را به مقصد ليبي ترک مي‌کند. فردا ۱۱هزار و ۲۶۱مین روز ناپدید شدن و به بیان بهتر ربودن امام موسی صدر است.


محمود احمدي‌نژاد براي شرکت در اجلاس دوسالانه سران اتحاديه آفريقا، فردا تهران را به مقصد ليبي ترک مي‌کند. فردا ۱۱هزار و۲۶۱مین روز ناپدید شدن و به بیان بهتر ربودن امام موسی صدر است.

رييس جمهوري اسلامي ايران در اين سفر برنامه‌هاي مختلفي از جمله سخنراني در اجلاس و ديدار با برخي مردان اول کشورهاي آفريقايي و هيئت‌هاي ديپلماتيک را در دستور کار دارد.

در میان برنامه‌های اعلام‌شده این سفر از سوی خبرگزاری ایرنا به پیگیری پرونده این روحانی برجسته شیعی اشاره‌ای نشده است. معمر قذافی مهمترین متهم ماجرای ربودن امام موسی صدر است وشواهد بسیاری مبنی بر حضور سی ساله ایشان در زندان‌های لیبی وجود دارد.

۵۳ کشور آفريقايي عضو اتحاديه آفریقا هستند و ايران نيز به عنوان عضو ناظر، در اتحاديه آفريقا حضور دارد. اجلاس دوازدهم سران اتحاديه آفريقا، بهمن ماه سال گذشته در کشور اتيوپي برگزار شد و منوچهر متکی در این اجلاس حضور یافته بود.


کد مطلب: 7350

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/7350/احمدی-نژاد-لیبی-می-رود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir