تاریخ انتشار
پنجشنبه ۶ دی ۱۳۸۶ ساعت ۰۸:۵۱
۰
کد مطلب : ۷۳۸
یک مسئول فرهنگی:

عيد غدير فرصتي براي ايجاد هماهنگي بين مسلمانان است

عيد غدير فرصتي براي ايجاد هماهنگي بين مسلمانان است
به گزارش خیمه، حجت الاسلام حبيب باقري شب گذشته در سومين جلسه برنامه ريزي مراسم عيد غدير که در شهرداري شهر اهل اشکنان فارس برگزار شد، افزود: غدير اتفاق نظر بين تشيع و تسنن است.

وي بیان کرد: امسال که سال اتحاد ملي و انسجام اسلامي است بايد مشترکات تشيع و تسنن که بسيار هم مي باشد تقويت شود تا زمينه نفوذ بيگانگان در بين مسلمانان ايجاد نشود.

رئيس نمايندگي تبليغات اسلامي اشکنان خاطرنشان کرد: عيد سعيد غدير بهترين فرصت براي ايجاد انسجام و هماهنگي و همدلي بين مسلمانان است.

این مسئول فرهنگی ادامه داد: برادران تشيع و تسنن شهر اهل علاوه بر وحدت و همکاري در برنامه هاي عمومي، ارتباط خانوادگي و همزيستي نيز دارند.

حجت الاسلام باقري با اشاره به عظمت ماه ذي الحجه گفت: حضرت ابراهيم(ع) در اين ماه با قرباني کردن نفس خود و غلبه بر هواي نفس فرزند خود را به قربانگاه برد. 

 حجت الاسلام نجم آبادي روحاني مستقر شهر اهل نيز در اين مراسم با بيان اينکه عيد غدير يکي از اعياد بزرگ اسلامي است خاطرنشان کرد: با توجه به اينکه امسال سال اتحاد ملي و انسجام اسلامي است برادران اهل تشيع و تسنن شهر اهل بايد مراسم جشن با شکوهي برگزار کنند.

نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما