فراخوان «همایش مهدویت و ادعاهای دروغین»

20 تير 1388 ساعت 11:07

اندیشه: همایش منطقه‏ای «مهدویت و ادعاهای دروغین در عصر حاضر» در گيلان برگزار مي‏شود.


فراخوان «همایش منطقه ای مهدویت و ادعاهای دروغین» با هدف آسیب‏شناسی مسئله مهدویت، تبیین منطقی و علمی اصول و مبانی مهدویت، ترسیم گفتمان مهدویت در دانشگاه‏ها و مجامع علمی، تبیین عوامل رویکرد مردم به مدعیان دروغین و ارائه راه‏کارهای علمی جهت توسعه فرهنگ مهدویت در گيلان، از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان اعلام شد.

ضرورت مهدویت در جهان حاضر، مهدویت و نقش آن در تکامل اجتماعی جهان، علل ادعاهای دروغین در مقوله مهدویت، نقش علما و دانشمندان در تبیین مفهوم مهدویت و شاخص‏های دروغین بودن ادعاهای مهدویت از مهم‏ترین محورهای همایش منطقه‏ای مهدویت و ادعاهای دروغین است که با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی رشت برگزار خواهد گردید.

فلسفه مهدویت در تفکر و جهان بینی دینی و الهی، راهکارهای مقابله با ادعاهای دروغین مهدویت، تأثیر رسانه‏های غربی بر گسترش ادعاهای دروغین مهدویت و تأثیر حکومت‏ها و دولت‏ها در مبارزه ادعاهای دروغین مهدویت از ديگر محورهاي اين همايش بیان شده است.

علاقمندان آثار خود را می‌توانند به آدرس رشت، کیلومتر ۳ جاده لاکان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، دبیرخانه علمی همایش مهدویت و ادعاهای دروغین ارسال کنند و یا برای اطلاعات بیشتر با تلفکس ۴۲۲۱۸۳۳-۰۱۳۱ تماس حاصل نمایند.

آخرین مهلت ارسال آثار تا ۱۵ آبان اعلام شده است و زمان برگزاری همایش نیز ۳۰ آذر می‌باشد.


کد مطلب: 7445

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/7445/فراخوان-همایش-مهدویت-ادعاهای-دروغین

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir