مراسم تاسوعا و عاشورا نقشه دشمنان را برملا می‌کند

21 تير 1388 ساعت 15:54

ایران زمین: مسئول تشکل‌هاي ديني و هیئت‌هاي مذهبي استان خراسان جنوبی از مراسم روز تاسوعا و عاشورا به عنوان برملاکنندگان نقشه شوم دشمنان نام برد.


حجت‌الاسلام احمد رضایی در مراسم انتخابات شوراي هيأت‌هاي مذهبي شهرستان بيرجند با بيان اين‌كه تاكنون پنجاه هزار هيئت مذهبي در كشور به ثبت رسيده است، از اين هيئت‌ها به عنوان بزرگترين شبكه فرهنگي و تبليغي جهان تشيع نام برد.

وي به نقش بالاي هيئت‌هاي مذهبي در تعميق فرهنگ اسلام ناب محمدي و توسعه باورهاي ديني اشاره كرد و از مراسم باشكوه تاسوعا و عاشورا به عنوان برملا کننده تمامي نقشه‌هاي شوم دشمنان نام برد.

مسئول تشکل‌هاي ديني و هيأت‌هاي مذهبي استان با بيان اين‌كه دشمنان امروز هيئت‌هاي مذهبي را هدف قرار داده و سعي دارند جوانان را از فعاليت‌هاي مذهبي بازدارند، بیان کرد که به خاطر همين موضوع بود كه شوراي هيات‌هاي مذهبي در كشور فعال شد و بخشي از مأموريت مقابله با اهداف شوم دشمن به سازمان تبليغات اسلامي سپرده شد.

در اين انتخابات غلامحسين عليزاده، غلامرضا عباسي مقدم، محمدرضا حاجي آبادي، سيد حامد رضازاده، محمد حسن زنگويي، علي ايماني و رجبعلي معيني به عنوان اعضاي اصلي و محمد محمدي، سورگي و محمد علي بوشادي به عنوان اعضاي علي البدل اين شورا انتخاب شدند.

اين شورا به مدت چهار سال فعاليت خواهد کرد.


کد مطلب: 7476

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/7476/مراسم-تاسوعا-عاشورا-نقشه-دشمنان-برملا-می-کند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir