تمدید مهلت دریافت آثار شش بخش جشنواره تئاتر رضوی

28 تير 1388 ساعت 10:10

فرهنگ: مهلت دریافت آثار بخش‌های «نمایش خیابانی»، «تعزیه»، «گروه‌های آئینی»، «عکس و پوستر تئاتر دینی»، «نمایش رادیویی و تلویزیونی» و «تولید متون نمایشی» هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر رضوی تا هفدهم مرداد تمدید شد.


تمدید مهلت آثار بنا به درخواست فعالان حوزه‌های مختلف تئاتر؛ تعدادی از انجمن‌‌های نمایش و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های مختلف و گروه‌ها از سوی ستاد برگزاری جشنواره صورت گرفته است.

برپایه این خبر، هنرمندان علاقمند به شرکت در بخش‌های «تولید متون نمایشی»، «تئاتر خیابانی»، «تعزیه و آئین»، «عکس و پوستر تئاتر دینی» و «نمایش های رادیویی و تلویزیونی» می‌توانند آثارشان را تا هفدهم مردادماه به نشانی دبیرخانه جشنواره واقع در تهران، خیابان بهارشمالی، نبش جواد کارگر، جنب بانک تجارت، ساختمان ۲۴۵(۲۰۳) واحد ۱ ارسال کنند.

شماره تماس ۷۷۵۳۵۹۱۷-۷۷۵۲۰۳۶۰ جهت کسب اطلاعات بیشتر معرفی شده است. همچنین، متقاضیان می‌توانند به سایت www.razavitf.ir مراجعه کنند.

یادآوری می‌شود هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر رضوی به همت مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با محوریت «ابعاد زندگی امام رضا (ع) و تاثیر اندیشه‌ها و رهنمودهای آن امام همام در زندگی فردی و اجتماعی معاصر» در قالب دوازده بخش و به صورت ملی و بین‌المللی از ۲۸ مهر تا ۲ آبان‌ماه در کشور برگزار می‌شود.


کد مطلب: 7553

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/7553/تمدید-مهلت-دریافت-آثار-شش-بخش-جشنواره-تئاتر-رضوی

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir