تاریخ انتشار
شنبه ۱۵ دی ۱۳۸۶ ساعت ۱۸:۵۸
۰
کد مطلب : ۷۶۷

اسلام محبوب‌ترين مذهب سال2020 در هلند

به گزارش خیمه، دين اسلام روشی مناسب برای پاسخ‌گويی به نيازهای روحی و معنوی انسان است و بنابر مطالعات انجام‌شده در مورد گسترش اين دين آسمانی در قاره اروپا، اسلام محبوب‌ترين مذهب سال 2020 در هلند خواهدبود. 

مساجد و مراكز مذهبی در هلند هر روز شاهد استقبال خيل عظيمی از عاشقان دين ابراهيمی است؛ درمحافل و مدارس اعتقادات دينی و مذهبی با شور و هيجان بيشتری مورد استقبال قرارمی‌گيرند و در تمامی شهرهای اين كشور مذهب و اعتقادات دينی جايگاه خاص خود را پيدا‌كرده‌است.

برخی می‌خواهند در مقابل اسلام كه هر روز در حال گسترش و پيشرفت است ايستادگی كنند؛ مذهبی كه به احتمال زياد تا سال 2020 محبوب‌ترين مذهب در برخی شهرهای بزرگ هلند خواهدبود.

حتی جمعيت‌شناسان هلندی نيز اعلام‌كرده‌اند كه تا زمان يادشده دين اسلام گوی سبقت را از ديگر مذاهب خواهدربود و جايگاه محبوب‌ترين مذهب را در اين كشور و در ميان پيروان مذاهب آسمانی به خود اختصاص‌خواهدداد.

در حقيقت اسلام نه دشمن و نه رقيب ديگر مذاهب است ، بلكه الگو و راهنمايی موثق برای پيروان ديگر مذاهب الهی است چرا كه اين دين روشی مناسب برای پاسخ‌گويی به نيازهای معنوی و روحی انسان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما