تدابير ویژه امنيتي در كربلا برای اعياد شعبانيه

خبرگزاری ايسنا , 4 مرداد 1388 ساعت 14:06

برای تامین امنیت زایران در اعیاد شعبانیه نیروهای امنیتی این کشور در استان کربلا به حالت آماده‌باش درآمدند.


فرمانده عملياتي پليس كربلا از استقرار نيروهاي اطلاعاتي و امنيتي در سراسر استان كربلا به منظور تامين امنيت زایران در اعياد شعبانيه خبر داد.

عثمان الغانمي، فرمانده عمليات كربلا گفت: تدابير امنيتي براي فرا رسيدن اعياد شعبانيه در نظر گرفته شده است و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

خبرگزاري براثا گزارش داد که فرماندهي گردان هشت ارتش عراق در بخش مركزي رود فرات تدابير امنيتي را در راستاي تامين امنيت تمامي راه‌هاي منتهي به شهر كربلا اتخاذ كرده است.

وي افزود: اين طرح شامل دو مرحله است؛ مرحله‌ي نخست استقرار نيروهاي اطلاعاتي در اكثر مناطق استان به منظور شناسايي گروه‌هاي تروريستي و مرحله‌ي دوم استقرار نيروهاي امنيتي و ايجاد كمربندهاي متعدد امنيتي در سراسر استان است.

اين مسئول عراقي درباره امنیت مراسم ولادت امام زمان گفت که ‌نيروهاي هوايي عراق نيز نقش مهمي در كنترل گروه‌هاي شبه‌نظامي و حفظ امنيت هوايي شهروندان در روزهاي نزديك به نيمه‌ي شعبان خواهند داشت.

وي متعهد شد که هیچ‌گونه اختلال امنيتي در نيمه‌ شعبان به وجود نیایید و خطری جان زایران را تهدید نکند. پیش از این مراسم شهادت امام موسی کاظم نیز در امنیت کامل برگزار شده بود.


کد مطلب: 7680

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/7680/تدابير-ویژه-امنيتي-كربلا-اعياد-شعبانيه

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir