تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ مرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۳:۲۱
۰
کد مطلب : ۷۷۴۱

ایجاد پایگاه اطلاع رسانی جشنواره بین‌المللی تئاتر رضوی

ایجاد پایگاه اطلاع رسانی جشنواره بین‌المللی تئاتر رضوی
اطلاع‌رسانی، ارتقای سرعت انتقال و انعکاس اخبار و گزارش‌های رویدادهای جشنواره، ارائه شناسه‌ای مدون و جامع از ادوار مختلف جشنواره، ارتباط پویا و موثر و به روز با مخاطبان و شرکت کنندگان جشنواره و نیز‌ بسترسازی برای عرضه تازه ترین اطلاعات، آمار، اخبار، مقالات پژوهشی، گزارش‌های خبری و رویدادهای مرتبط عمده‌ترین اهداف پایگاه اطلاع رسانی و سایت جشنواره تئاتر رضوی است.

برپایه این خبر، سایتwww.razavitf.ir شامل بخش‌های اخبار، گزارش‌ها، گفت‌و‌گو‌ها، مقالات و پژوهش، گالری عکس و تصاویر، پیام‌ها و تاریخچه و اهداف جشنواره و معرفی مدیران، هیات‌های انتخاب و داوری، معرفی آثار بخش‌های مختلف و معرفی برگزیدگان ادوار مختلف است.

در پایگاه اطلاع رسانی جشنواره تئاتر رضوی اخبار و گزارش های رویدادهای بخش های مختلف جشنواره را به صورت روزانه در فضای مجازی در اختیار عموم کاربران، علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان قرار دارد.

ستاد جشنواره تئاتر رضوی امیدوار است با ایجاد این فضا بتواند ضمن تعامل گسترده‌تر با فعالان حوزه تئاتر کشور، کارگردانان، بازیگران، نویسندگان و پژوهشگران و دست‌اندرکاران رسانه های گروهی، افق های وسیع تری را جهت تبیین جایگاه تئاتر دینی و رضوی، ضرورت‌ها و نیازها، آسیب شناسی موقعیت درام دینی و اولویت‌ها و دغدغه‌ها و دیدگاه‌های هنرمندان عرصه تئاتر دینی ترسیم کند.

هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر رضوی از ۲۸ مهرماه تا ۲ آبان‌ماه در کشور برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما