دومين جشنواره «در انتظار صبح» به کار خود پایان داد

13 مرداد 1388 ساعت 10:21

فرهنگ- خیمه: مراسم اختتامیه دومين جشنواره بین‌المللی «در انتظار صبح» عصر دیروز با معرفی برگزیدگان در رشته‌های مختلف هنری برگزار شد.


در این جشنواره «در انتظار صبح» که با هدف معرفی و تشویق استعدادهای خلاق و آثار ارزشمند هنرمندان دانشجو با موضوع مهدویت و انتظار برگزار شد، آثار هنری در چهار رشته نقاشی، ‌گرافیک،‌ معرق و نمایشنامه‌نویسی کوتاه مورد ارزیابی قرار گرفت.

در بخش گرافیک هيچ يك از آثار ارسالي واجد رتبه‌هاي اول تا چهارم اعلام نشد و پيمان ارفع‌نيا از تهران، محمود حاجي‌وند از لرستان، الهام دهقاني از اصفهان و رضا وزيري از تهران به عنوان برگزیده اعلام شدند.

داوری این بخش را حميد عجمي ، فرزاد اديبي و افشار مهاجر برعهده داشتند.

در بخش نقاشی، هيچ يك از آثار ارسالي را از نقطه نظر موضوع و اجرا مناسب مقام اول تشخيص داده نشد و شيوا محمودزاده از تهران و مرضيه مهرخوان از تهران، رتبه دوم را کسب کردند و نازيلا انصاري‌نژاد از تهران، فاطمه دولت‌آبادي از تهران و سمانه ملانوروزي از تهران به رتبه‌های سوم تا پنجم دست پیدا کردند.

‌هیئت داوران این بخش، كاظم چليپا ، محمد افشار و بهنام كامراني بودند.

در بخش معرق نیز که داوری آن توسط مهران امير اينانلو و سيد كمال ميرطيبي انجام شد، با توجه به بالا نبودن سطح كيفي آثار ارائه شده، هيچ يك از آثار واجد مقام‌هاي اول تا پنجم نشد و زهرا شاه طوسي از اصفهان و محمد رياحي از تهران به طور هم‌طراز به عنوان نفرات برگزيده معرفي شدند و امير پناهي از تهران و اكبر شاه وندي از اصفهان به عنوان آثار شايسته تقدير معرفي شدند.

در رشته نمایشنامه‌نویسی کوتاه نیز که داوری آن را محمد چرمشیر، ایوب آقاخانی و فرزاد معافی برعهده داشتند، هیچ اثری شایسته رتبه‌های اول تا چهارم نشد و نمایشنامه‌های «انتظار» از روح‌الله مالمیر، «غروب آدینه» از شادی مروی، «چهل شب نذر» مجتبی حیدری، «زندگی به شرط لبخند» از بابک تن، «ایستگاه ایمان» از رضا آزاد و «قطرات» از عماد جاسم حمزه شایسته تقدیر اعلام شد.

دومین جشنواره سراسری در انتظار صبح، با محوریت امام موعود(عج) در شاخه‌های «شهادت و انتظار» ، «اديان و انتظار» ، «کعبه در انتظار» ، «جوان و انتظار» ، «شهري براي انتظار» و «انتظار در انديشه من» برگزار شد.


کد مطلب: 7824

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/7824/دومين-جشنواره-انتظار-صبح-کار-خود-پایان

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir