«سلام بر خورشيد» در بازار كتاب

14 مرداد 1388 ساعت 11:23

فرهنگ: داستان زندگاني خاتم پيامبران حضرت محمد(ص) و تبيين فراز و فرودهايي كه دين اسلام در دوران زندگي ايشان پشت سر نهاد، در كتابي با نام «سلام بر خورشيد» نوشته سيد علي‌اكبر حسيني از سوي نشر اطلاعات منتشر شد.


اين كتاب به تبيين و تشريح داستان زندگي حضرت رسول‌الله(ص) و مصايبي كه ايشان در راه ايجاد جامعه اسلامي متحمل شدند، پرداخته است.

در بخشي از معرفي اين اثر آمده است: «سيره و روش زندگاني سراسر نور خاتم پيامبران(ص) عين هدايت است و تبيين كامل معناي رحمت و عدالت؛ مجموعه‌اي است جامع از همه پيام‌ها و ارزش‌هاي الهي كه به نام دين اسلام بر قلب رئوف و نازنين او نازل شده و در رفتار و گفتارش تجلي كرده است.»

اين داستان‌ها در دو جلد تهيه و تدوين شده‌اند. جلد اول دو بخش «از عشق مقدس تا سرآغاز هجرت» و «هجرت الهي تا وصلت آسماني» را در بردارد.

جلد دوم اين اثر از سه بخش با نام‌هاي «غزوه خونين احد تا پيامدهاي جنگ احزاب»، «حركت به سوي مكه تا معرفي اهل‌البيت(ع)» و «از غزوه تبوك تا رحلت جانسوز حضرت رسول‌الله(ص)» تشكيل شده است.

مجموعه «سلام بر خورشيد» توسط نشر اطلاعات در شمارگان ۲۱۰۰نسخه، جلد اول ۵۰۰ صفحه و بهاي ۵۵۰۰۰ ريال، جلد دوم ۶۳۷ صفحه با بهاي ۶۰۰۰۰ ريال توسط مركز پخش پكتا روانه بازار كتاب شده است.


کد مطلب: 7854

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/7854/سلام-خورشيد-بازار-كتاب

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir