تاریخ انتشار
يکشنبه ۹ دی ۱۳۸۶ ساعت ۰۸:۰۳
۰
کد مطلب : ۷۸۹
معاون سازمان تبليغات اسلامي كشور:

37هزار هيئت مذهبي در كشور به ثبت رسيده است

37هزار هيئت مذهبي در كشور به ثبت رسيده است
به گزارش خیمه، حسين روحاني‌نژاد با بیان این که 37هزار هيئت مذهبي در كشور به ثبت رسيده است افزود: به نظر مي‌رسد كه هيئت‌هاي فراوان ديگري در سطح كشور وجود داشته باشند كه هنوز اقدام به ثبت‌رساندن نكرده‌اند. 

روحاني‌نژاد در خصوص لزوم اهميت به ثبت‌رساندن هيئت‌هاي مذهبي در كشور گفت:‌ با به ثبت رسيدن اين هيئت‌ها سازمان تبليغات اسلامي مي‌تواند با برنامه‌ريزي دقيقي ضمن كمك به هيئت‌ها، مسئولان آن‌ها را از انحرافاتي كه اين گونه مراكز را تهديد مي‌كند، آگاه سازد. 

وي افزود: همچنين مي‌توان با برگزاري دوره‌هاي آموزشي به سخنرانان و مداحان نيز كمك نمود. 

معاون سازمان تبليغات اسلامي كشور با بيان اينكه دشمنان اسلام در تلاش هستند تا چهره هيئت‌هاي مذهبي را در كشور مخدوش كنند، گفت: سازمان تبليغات اسلامي در تلاش است تا با برگزاري همايش‌هاي مختلف و همچنين آشنائي مداحان كشور با نوع انحرافات از تحقق اهداف دشمن جلوگيري كند. 

روحاني‌نژاد ادامه داد: دغدغه علما و مسئولان فرهنگي نيز همين موضوع است كه بايد با تمام توان با فعاليت‌هاي ضد فرهنگي دشمنان جلوگيري كرد. 

وي در خصوص نوع گسترش مسائل خرافي توسط دشمنان در هيئت‌هاي مذهبي گفت: اجراي حركات بدعت آميز، خودنمائي، افراط و زياده‌روي، مداح محوري، تقليد از آهنگ‌هاي مبتذل غربي در سبك مداحي‌ها، استفاده از برخي اشعار كفرآميز و نام‌گذاري خلاف شرع اسلام براي هيئت‌ها از جمله اين موارد است. 

معاون سازمان تبليغات اسلامي كشور افزود: اداره‌هاي كل تبليغات اسلامي در سراسر كشور با اين گونه موارد در هيئت‌ها برخورد خواهد كرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما