آيت‌الله ري‌شهري:

لغو شدن حج تمتع امسال را بعيد مي‌دانم

ایسنا , 22 مرداد 1388 ساعت 10:45

اماکن زیارتی: نماينده‌ ولي فقيه و سرپرست حجاج ايراني بامداد امروز پس از ورود به مکه‌ مکرمه، مورد استقبال مسوولان بعثه‌ مقام معظم رهبري در عربستان قرار گرفت.




آيت‌الله محمد محمدي ري‌شهري پس از ورود به مکه در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اين‌که تاکنون عمره خوبي برگزار شده است، اظهار کرد: مسئله اين است که در رابطه با آنفلوآنزا، يک مقدار بيش از آن حدي که در اينجا وجود دارد، ما در ايران شنيده بوديم؛ اما براساس اعلام هيئت پزشکي، تاکنون هيچ‌يک از ايراني‌ها در اين سفر به آنفلوآنزا مبتلا نشده‌اند.

سرپرست حجاج ايراني با تأکيد بر اين‌که برخوردها با ايرانيان، برخوردهاي خوبي نبوده‌اند، گفت: اميدواريم رفتار برخي سعودي‌ها تصحيح شود، در غير اين صورت بايد تجديد نظر در اصل سفر عمره را مورد بررسي قرار دهيم.

وي در پاسخ به پرسشي درباره احتمال لغو حج تمتع امسال، بيان کرد: فعلا نمي‌توان در اين زمينه اظهار نظر کرد؛ اما لغو شدن حج تمتع را بعيد مي‌دانم.

آيت‌الله ري‌شهري شنبه‌ اين هفته به مدينه وارد شد و در مدت سه روز اقامت در اين شهر با روحانيون، مديران ثابت و اعضاي بعثه مقام معظم رهبري در مدينه ديدار كرد. حضور در مرکز پزشکي و گفت‌وگو با کادر پزشکي نيز از ديگر برنامه‌هاي سفر فشرده‌ي نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت به مدينه‌ي منوره بود.

قرار است، سرپرست حجاج ايراني عصر امروز در نشست روحانيون کاروان‌ها در مکه‌ مکرمه حضور يابد.


کد مطلب: 7957

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/7957/لغو-شدن-حج-تمتع-امسال-بعيد-مي-دانم

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir