تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۳۲
۰
کد مطلب : ۷۹۹۰

پخش «یوسف پیامبر» و «ولایت عشق» در شبکه سحر

پخش «یوسف پیامبر» و «ولایت عشق» در شبکه سحر
سه مجموعه «یوسف پیامبر»، «ولایت عشق» و «روشنتر از خاموشی» که دوبله و يا زير نويس شده‌اند ، در ماه مبارک رمضان، همه روزه از سیماهای کردی، انگلیسی ،‌ بوسنیایی و ... شبکه جهاني سحر پخش خواهد شد.

در این راستا، سیمای بوسنی شبکه جهانی سحر پخش سریال «یوسف پیامبر» همراه با زیرنویس بوسنیایی را آغاز خواهد کرد و به دنبال آن در بخش فیلم و سریال نیز دو مجموعه تلویزیونی «روشنتر از خاموشی» و «یوسف پیامبر» از سیمای آذری شبکه جهانی سحر روی آنتن خواهند رفت.

پخش دوبله کردی مجموعه تلویزیونی «یوسف پیامبر» در کنار سريال «صاحبدلان» نیز همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، از دیگر برنامه‌هایی است که در بخش فیلم و سریال سیمای کردی شبکه جهانی سحر برای مخاطبان کرد زبان در نظر گرفته شده است.

سریال «یوسف پیامبر» به مدت پنجاه دقیقه در روزهای دوشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه ایام ماه مبارک رمضان و سریال «صاحبدلان» به مدت چهل دقیقه در روزهای شنبه، یکشنبه، سه‌شنبه و جمعه از سیمای کردی شبکه جهانی سحر پخش می‌شوند.

سیمای معارف انگلیسی شبکه جهانی سحر نیز از ابتدای ماه مبارک رمضان، پخش مجموعه تلویزیونی «یوسف پیامبر(ع)» را همراه با زیرنویس انگلیسی برای نخستین بار به صورت هر شب و فیلم سینمایی «امام علی(ع)» را در سه قسمت همراه با زیرنویس انگلیسی در ایام شب‌های قدر آغاز خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما