بخش ويژه «فاطيما» در جشنواره كوثر برگزار مي‌شود

7 شهريور 1388 ساعت 13:07

فرهنگ: بخش ويژه فيلم‌هاي ۱۳۵ ثانيه‌اي با عنوان «فاطيما» هم‌زمان با چهارمين جشنواره فيلم كوثر برگزار مي‌شود.


ستاد برگزاري جشنواره فيلم كوثر، در راستاي تعامل و تبادل افكار و انديشه‌هاي فيلمسازان و همچنين كشف استعدادهاي جوان در نظر دارد بخش ويژه فيلم هاي ۱۳۵ثانيه‌اي متبرك به نام اسوه زنان عالم حضرت زهرا(س) تحت عنوان فاطيما برگزار کند.

برپايه اين خبر، پيش بيني بخش ويژه، بيشتر با هدف اهتمام از طريق آثار تصويري و فيلم به تكريم از مقام و منزلت زنان مسلمان و ايثارگر و تلاش در جهت دسترسي به الگوهاي اسلامي از شخصيت زن در جامعه طراحي شده است.

در اين خبر موضوعات اصلي بخش فيلم‌هاي ۱۳۵ ثانيه‌اي به اين ترتيب آمده است: ترسيم نقش زنان اسوه و ايثارگر در عرصه‌هاي علمي، فرهنگي، سياسي، اقتصادي و اجتماعي، نقش زنان در تحكيم بنياد خانواده به عنوان همسر و مادر، نقش بانوان در پيروزي و حفظ دستاوردهاي انقلاب اسلامي و حماسه دفاع مقدس، جايگاه رفيع و عزت بخش حقوق زن در اسلام و جايگاه حجاب و عفاف در جامعه.

معاونت امور رسانه‌اي چهارمين جشنواره فيلم كوثر آخرين مهلت ارسال آثار به دبيرخانه جشنواره را ۲۸ مهرماه اعلام كرد و افزود: فيلمسازان علاقمند جهت شركت در بخش فاطيما (ويژه فيلم‌هاي ۱۳۵ ثانيه‌اي) مي‌توانند آثارشان را تا تاريخ فوق به نشاني: تهران-خيابان بهار شمالي-نبش جواد كارگر-جنب بانك تجارت-پلاك ۲۴۵-طبقه ۵-واحد۱۶ ارسال کنند.

چهارمين جشنواره فيلم كوثر توسط ستاد آيه‌هاي ايثار و تلاش با مشاركت و همياري معاونت امور سينمايي و سمعي و بصري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و استانداري تهران آبانماه سالجاري در تهران برگزار مي‌شود.


کد مطلب: 8088

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/8088/بخش-ويژه-فاطيما-جشنواره-كوثر-برگزار-مي-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir