طرح بلوتوث کتب مذهبي براي نخستين بار اجرا مي شود

خبرگزاری شبستان , 12 شهريور 1388 ساعت 16:22

کتاب: طرح بلوتوث متن الكترونيكي كتب مذهبي از سوي ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در نمايشگاه قرآن اجرا مي شود.


ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در راستای گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه براي نخستین بار طرح ارسال الکترونیکی کتاب و تفاسیر قرآن از طريق بلوتوث را در نمايشگاه بين المللي قرآن اجرا مي كند.

در این طرح بیش از دو هزار عنوان کتاب، تفاسیر شیعه و سنی و دیگر منابع مرتبط با علوم قرآنی در اولویت قرار دارد که از طریق بلوتوث براي مخاطبان و بازديد كنندگان از نمايشگاه بين المللي قرآن ارسال می‌شود.

از ویژگی‌های این طرح كم حجم بودن، ارسال آسان و قابلیت تغییر حاشیه در گوشی تلفن‌های همراه است که در آن افراد می‌توانند متن کامل کتاب را در گوشی‌های همراه خود مورد جستجو قرار دهند.

اجراي این طرح به صورت رایگان از ابتداي نمایشگاه بین‌المللی قرآن آغاز شده است و تاکنون حدود ‌صد هزار جلد کتاب از این طریق به مراجعان ارسال شده است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان نمایشگاه این تعداد به دویست هزار جلد نیز ارتقا یابد.

همچنین ستاد احیای امر به معروف و نهی به منکر هفت عنوان کتاب نیز به کلیه مراجعان به غرفه این مرکز در نمایشگاه قرآن اهدا می‌کند.

ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر که اجرا کننده این طرح است در ارسال کلیه این کتاب‌ها قانون کپی رایت را نیز رعایت کرده است.


کد مطلب: 8157

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/8157/طرح-بلوتوث-کتب-مذهبي-براي-نخستين-بار-اجرا-مي-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir