معاون اجتماعی و ارشاد فرماندهی گیلان:

نظارت بر مراسم عزاداری در ماه محرم ضروری است

15 دی 1386 ساعت 16:39

معاون اجتماعی و ارشاد فرماندهی انتظامی گیلان تاکید کرد: نظارت بر مراسم ایام عزاداری امام حسین و جلوگیری از انحرافات در این ایام ضروری است.


به گزارش خیمه، معاون اجتماعي و ارشاد فرماندهي انتظامي گيلان گفت: نظارت بر مراسم ايام عزاداري امام حسين (ع) در ماه محرم و جلوگيري از هرگونه خرافه پرستي و انحرافات و نيز کيفيت فعاليت ها ضرورتي اجتناب ناپذير است.

اسماعيل سيرتي در نشست روساي هيات مذهبي و تشکل هاي ديني گيلان افزود: هيات مذهبي بايد در راستاي چشم اندازي که به تایید رهبر معظم انقلاب رسيده است حرکت کنند.

وي اظهار داشت: هيات مذهبي و نشست هاي ديني در ايام محرم و عاشوراي حسيني بايد رونق بيشتري داشته و نسبت به توسعه فرهنگ ديني تلاش کنند .

سيرتي ادامه داد: لزوم توسعه مشارکت هاي مردمي در عرصه فرهنگي، ديني و زمينه سازي روساي هيات ها براي سازمان يافتن نيروهاي حزب الله در صحنه هاي فرهنگي و اجتماعي يک ضرورت اجتناب ناپذير است . 

وی يادآور شد: نظارت بر مراسم ايام عزاداري اباعبدالله الحسين (ع) و به ويژه تحقق فرمايشات مقام معظم رهبري در خصوص آسيب شناسي عاشورايي، مديحه سرايي و پرهيز از هرگونه خرافه پرستي و انحرافات و نيز کيفيت فعاليت ها يک امر ضروري است .

بنابرگزارش روابط عمومي اداره کل تبليغات اسلامي گيلان، معاون اجتماعي و ارشاد فرماندهي انتظامي این استان بر همکاري نزديک و تعامل مطلوب بين اداره کل تبليغات اسلامي با نيروي انتظامي استان تاکيد و آن را لازم دانست.


کد مطلب: 842

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/842/نظارت-مراسم-عزاداری-ماه-محرم-ضروری

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir