تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۶ دی ۱۳۸۶ ساعت ۱۶:۳۸
۰
کد مطلب : ۸۹۱

اعلام ويژه برنامه‌هاي شبكه سوم در محرم

به گزارش خیمه، ويژه برنامه‌هاي شبكه سوم سيما در ايام محرم به شرح زير است: 

عبرت های عاشورا
«عبرت‌هاي عاشورا» یکی از برنامه های شبکه سوم سیما در ایام محرم می باشد.
اين برنامه در 14 قسمت 30 دقيقه‌اي در گروه معارف شبكه سوم سيما توليد شده است.
تهيه كننده برنامه عبرت‌هاي عاشورا محمد هاشمي اصل است و موضوع آن گفت و گو با هنرمندان و نويسندگاني است كه در حوزه عاشورا فعاليت داشته‌اند.
پخش اين برنامه از روز پنجشنبه 20 دي ماه مقارن با اول ماه محرم آغاز مي‌شود.

راه حسين
برنامه «راه حسين» 30 برنامه 5 دقيقه‌اي است كه به تهيه كنندگي مجيد ركني پخش خواهد شد و در آن تلاش خواهد شد تا قيام عاشورا از نگاه شخصيت‌هاي مختلف بيان شود.
در اين برنامه سخنراني شخصيت‌هايي چون مقام معظم رهبري، شهيد آيت ا... دستغيب، دكتر بهشتي، شهيد چمران، مرحوم مروي و آيت ا... احمدي ميانجي پخش خواهد شد.

مستند محرم
برنامه تلويزيوني «مستند محرم» در گروه معارف شبكه سه سيما به تهيه كنندگي محمدرضا ماندگاران تهيه خواهد شد و موضوع آن تهيه گزارش از مراسم تاسوعا و عاشوراي حسيني در كربلاي معلي است.
سيدامير حسين مير حسيني روايت‌گر اين برنامه است.

مستند كربلا
برنامه تلويزيوني «مستند كربلا» به تهيه كنندگي وحيد چاووش در گروه معارف شبكه سه سيما تهيه خواهد شد و موضوع آن درباره گروه تصويربرداري است كه همراه مردمي شده‌اند كه از شهرهاي اطراف كربلابا پاي پياده به سمت كربلا مشرف مي‌شوند و اقدام به ضبط لحظه‌هاي شور و شوق زائران و گفت و گو با زائران و خادمان امام حسين(ع) مي‌كنند.

راه هدايت 
برنامه «راه هدايت» در شبكه جهاني الكوثر ساخته شده و در ايام محرم با موضوع مصاحبه با شيعيان ايتاليا پخش خواهد شد.

معلم سوم 
برنامه «معلم سوم» در 13 قسمت 30 دقيقه‌اي به تهيه كنندگي «نجم‌الدين شريعتي» در گروه اجتماعي شبكه سوم سيما ساخته شده و پخش آن از روز 22 دي ماه مقارن با سوم محرم ماه آغاز خواهد شد. اين برنامه شور حسيني دانشجويان دانشگاه‌ها را در برپايي مراسم عزاداري به تصوير مي‌كشد.

كيميا
برنامه كيميا سفرنامه‌اي به شهر كربلاست و در 10 برنامه 25 دقيقه‌اي به تهيه‌كنندگي پيام ابراهيم‌پور پخش خواهد شد.
اين برنامه كه در ايام تاسوعا، عاشورا و اربعين پخش خواهد شد درباره زائران ايراني است كه دهه اول محرم به هر شكلي كه شده حتي با پاي پياده راهي اين سفر معنوي خواهند شد.
 
سخنراني
اين برنامه در 13 قسمت 30 دقيقه‌اي به تهيه كنندگي سيد محمد هادي حجتي ساخته شده و محسن قرائتي و نقويان بعنوان كارشناس در آن حضور خواهند داشت.
اين برنامه ولايت‌مداري عاشورائيان در رابطه با رفتارهاي انسان در خصوص محرم و ماه عاشورا را بررسي مي‌كند و پخش آن از شنبه 22 دي‌ماه همزمان با روز سوم محرم ماه آغاز خواهد شد.
ساعت پخش اين برنامه ساعت 6 بامداد است.
 
سخنراني
برنامه «سخنراني» در ده روز اول ماه محرم به مدت 30 دقيقه پخش خواهد شد.
تهيه كننده اين برنامه مجيد ركني است و كارشناس آن نيز «شيخ حسين انصاريان» است.
موضوع اين برنامه در خصوص قيام امام حسين (ع) است.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما