تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۲۳:۴۷
۰
کد مطلب : ۸۹۱۴
آیت‌الله مکارم شیرازی

۹۰درصد ماهواره‌ها و سايت‌ها در حال تبليغات سوء هستند

۹۰درصد ماهواره‌ها و سايت‌ها در حال تبليغات سوء هستند
آيت‌الله ناصر مكارم شيرازی در مراسم افتتاح دارالقرآن و كتابخانه خيرساز شيراز اظهار داشت: با فرهنگ اسلامي و قرآني به عنوان سرمايه‌هاي اصلي كشور می‌توان به مقابله با سايت‌هاي بيگانه رفت و جوانان را كه در معرض خطر تبليغات هستند، نجات داد.

وي با اشاره به اينكه فارس و شيراز داراي سوابق فرهنگي و تاريخي هستند، گفت: نبايد براي كارهاي فرهنگي و ديني انتظار داشته باشيم كه از قم اعتبار تخصيص دهيم بلكه بايد خيران در اين استان همت كرده و اعتبارات فرهنگي و ديني استان را تأمين كنند.

آيت‌الله مكارم‌شيرازي همچنين يادآور شد: بايد به‌كمك علما، انديشمندان و فقها آبرو و سابقه تاريخي و مذهبي فارس را حفظ و اين چراغ روشن را به نسل‌هاي بعدي انتقال دهيم.

وي گفت: خود را مديون شهر مذهبي شيراز مي‌دانم و با احداث مراكز علمي و ديني، دين خود را ادا مي‌كنم.

مرجع تقليد شيعيان خاطرنشان كرد: با احداث مركز دارالقرآن در شيراز شاهد تحصيل يك‌هزار و يكصد دانشجو، جوانان دختر و پسر در اين پژوهشكده قرآني هستيم.

وي در ادامه با تأكيد بر اينكه زماني كه انسان از دنيا رفت پرونده عمل آن بسته مي‌شود، افزود: خيران بايد سعي كنند كه به عمل خير خود آثاري را براي آيندگان برجای گذارند.

وي همچنين با اشاره به اينكه كار خير ريشه در تعاليم اسلام و وجدان بيدار دارد، افزود: در اين زمينه خيران بايد اهتمام و نيت داشته و گام‌هاي مثبتي را بردارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما