برنامه اعزام به عتبات به زودی نهایی می‌شود

خبرگزاری ايرنا , 5 مهر 1388 ساعت 19:01

اماکن زیارتی: سازمان حج و زیارت همجنان به دنبال بهبود امکانات در عراق است.


حسين اکبری، معاون عتبات عاليات سازمان حج و زيارت بیان کرد که با طرف عراقي براي اعزام مطلوب زايران ايراني به عتبات عاليات توافق‌های لازم صورت گرفته و با مشخص شدن هماهنگی‌های لازم داخلي با وزارت‌خانه‌هايی چون وزارت امورخارجه، و نحوه اعزام زائران به عراق و سوريه اعلام می‌شود.

وي وقفه ايجاد شده در ثبت نام براي عتبات عاليات در عراق را صرفا براي مطلوب‌سازی امکانات متناسب با شأن زایران ايراني بیان کرد و با نهايي شدن برنامه‌ها‌، اجرا می‌شود.

به گفته معاون عتبات عاليات سازمان حج و زيارت، با انجام هماهنگی‌هاي لازم با وزارت امورخارجه، نحوه اعزام زائران به سوريه از طريق مسير عراق نيز مشخص و ظرف روزهای آتی اعلام می‌شود.

حسين اکبري پيش‌تر بر بهبود وضع خدماتي زائران ایرانی تاکید کرده و گفته بود که از  اين پس تنها از هتل‌ها و سامانه حمل و نقلي که از حداقل‌ استاندارد برخوردار باشد، استفاده می‌شود.

سازمان حج و زيارت اخيرا به منظور استاندارد‌سازی اماکن اقامتي در عراق، اعلام کرد که به طرف عراقي براي نو‌سازی هتل‌ها و مراکز اقامتي زمان داده است و تا اجرای اين مهم، کاهش اعزام زائران به عتبات عاليات در دستور کار است.


کد مطلب: 8941

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/8941/برنامه-اعزام-عتبات-زودی-نهایی-می-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir