یک مسئول فرهنگی:

دشمنان درصدد خاموش كردن چراغ كربلا و محرم هستند

16 دی 1386 ساعت 15:43

رييس اداره تبليغات اسلامي ساوه و زرنديه گفت: علاوه بر نوحه‌خواني و سينه‌زني بايد برگزاري سخنراني در هياتهاي مذهبي نهادينه شود.


 به گزارش خیمه، رييس اداره تبليغات اسلامي ساوه و زرنديه گفت: عزاداري حسيني و شايسته، نقش موثري در ارتقاء تبليغات ديني دارد.

حجت‌الاسلام حسن صلاحي در دومين جلسه هماهنگي عزاداري ماه محرم در جمع طلاب و روحانيون در زرنديه افزود: علاوه‌بر نوحه‌خواني و سينه‌زني بايد برگزاري سخنراني در هياتهاي مذهبي نهادينه شود.

وي با بيان اينكه مراسم عزاداري تاكنون تاثيرات مطلوب تبليغي در بر داشته است، بيان كرد: نقش علماي دين و روحانيون در شكل‌گيري گروه‌هاي عزاداري بركسي پوشيده نيست. 

رييس اداره تبليغات اسلامي ساوه و زرنديه اظهار داشت: آسيبها و آفت‌هاي وارد شده به عزاداريهاي امام حسين(ع) بايد شناسايي و اقدامات لازم به منظور رفع آنها صورت گيرد.

صلاحي گفت: دشمنان درصدد خاموش كردن چراغ كربلا و محرم هستند و نجات ما درگرو محرم و عزاداري است.

وي شناخت آفت‌ها و آسيب‌هاي عزاداري و مقابله با شبهه افكني دشمنان را ضروري دانست و ادامه داد: نشر و توزيع تصاوير منسوب به ائمه معصومين (ع) نوعي تهاجم فرهنگي دشمنان اسلام است. 

حجت‌الاسلام حسن صلاحي بيان كرد: استفاده از اين تصاوير هيچ گونه نسبتي با امامان معصوم (ع ) ندارد و نوعي به بازيچه گرفتن عواطف و احساسات مردم است.


کد مطلب: 896

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/896/دشمنان-درصدد-خاموش-كردن-چراغ-كربلا-محرم-هستند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir