بازخوانی پرونده کلیشه و اعتقاد در نشست مرکز اسلامی ایرواینگ

The Dallas Morning News , 6 مهر 1388 ساعت 16:12

نشست مرکز اسلامی ایرواینگ با هدف آماده سازی مربیان این مرکز برای آموزش مفاهیم اسلامی، تغییر کلیشه های ضداسلامی و طرح پرسش و پاسخ هایی در این زمینه برگزار شد.


مرکز اسلامی ایرواینگ روز شنبه میزبان برگزاری نشستی با موضوعیت کلیشه‌ها و اعتقادات بود. هدف این مرکز از برگزاری این سمینار آن است که به مربیان در آموزش دادن مفاهیم اسلامی و آماده سازی آنها برای مباحث کلاسی یاری رساند. در نشست روز شنبه مقایسه‌ای میان شباهت‌های اعتقادی دین مسیحیت و یهود توسط امام شیخ ضیا انجام شد.

رای سه ساعت تمام رهبران اسلامی کوشیدند تا با این کلیشه که ایمان و تروریسم با یکدیگر برابرند مقابله کنند. با این حال نظراتی راجع به ارتباط تروریسم و گروه‌های مسلمان بیان و پرسش و پاسخ هایی در این زمینه مطرح شد.

مرکز اسلامی که هم اکنون ۱۷۰۰ نمازگزار و عضو دارد؛ در سال ۱۹۹۱ پایه گذاری شد و امروزه به عنوان مرکزی اجتماعی با داشتن مدرسه و دوره‌های سوادآموزی‌، کمک به آوارگان و مشاوره‌های خانوادگی، آموزش مشاغل و آموزش کامپیوتر و امور مالی به بزرگسالان شناخته می‌شود. خاطر نشان می‌شود ماه آینده نیز اجلاسی تحت عنوان «با همسایگان مسلمان خود ملاقات کنیم» برگزار خواهد شد.


کد مطلب: 9041

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/9041/بازخوانی-پرونده-کلیشه-اعتقاد-نشست-مرکز-اسلامی-ایرواینگ

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir