تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۱۰:۳۲
۰
کد مطلب : ۹۱۲۶

همایش اسلام هراسی پس از ۱۱سپتامبر، برگزار می‌شود

همایش اسلام هراسی پس از ۱۱سپتامبر، برگزار می‌شود

همايش «اسلام هراسی پس از ۱۱سپتامبر: علل، روندها و راه حل‌ها» مهرماه سال جاری از سوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و سازمان آیسسکو در تهران برگزار می‌شود.

در این همایش دو روزه اندیشمندان ایرانی و خارجی ابعاد مختلف پدیده اسلام هراسی همچون مفاهیم، رهیافت‌ها و نظریه‌های اسلام هراسی، نقش دولت‌ها، سیاستمداران و رسانه‌های غربی در گسترش اسلام هراسی، تبعیض و ناشکیبایی کشورهای غربی علیه مسلمانان ساکن در آن کشورها و چگونگی مواجهه جهان اسلام با پدیده اسلام هراسی را مورد بحث قرار خواهند داد.

اين همايش دو روزه ۱۴و ۱۵مهرماه ۱۳۸۸ توسط پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي با همكاري سازمان آيسسكو، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، دانشكده روابط بين الملل وزرات امور خارجه و مؤسسه پژوهشي ابن سينا برگزار مي‌شود.

در اين همايش علاوه بر انديشمندان ايراني انديشمندان خارجي از كشورهاي تركيه، لبنان، انگليس، بوسني و هرزگوين، كرواسي، كانادا، برزيل و نيوزيلند حضور دارند.

شایان ذکر است این همایش سال ۱۳۸۶ از سوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سازمان آیسسکو پیشنهاد شد و سازمان یاد شده اجرای مشترک آن با پژوهشگاه را در برنامه دو ساله ۲۰۰۹-۲۰۰۸خود تصویب کرد.

علاقه‌مندان براي شركت در اين نشست به خيابان ولي عصر(عج)، پايين‌تر از ميدان، خيابان دمشق، شماره نه، پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات مراجعه كنند.

مرجع : همشهری آنلاین
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما