انتشار کتاب هفتمین جشنواره تئاتر رضوی

18 مهر 1388 ساعت 13:57

فرهنگ: برای نخستین بار همزمان با برگزاری هفتمین جشنواره بین‌المللی‌ تئاتر رضوی و همراه با انتشار ‌کتاب نفیس جشنواره فهرست موضوعات تاریخی مرتبط با زندگی امام رضا‌(ع) منتشر می‌شود.


کتاب هفتمین جشنواره تئاتر رضوی به مدیر مسئولی محمد خزاعی و سردبیری اکبر عبدالعلی‌زاده مهرماه امسال همزمان با جشنواره تئاتر رضوی منتشر می‌شود.

این کتاب علاوه بر اطلاعات کلاسه بندی شده آثار صحنه‌ای، آثار بخش‌های ویژه، تعزیه و آئین، کودک و نوجوان و عروسکی، خیابانی، رادیویی و تلویزیونی، پژوهش، تولید متون، همایش‌ها، گزارش ادوار گذشته جشنواره، تصاویر چشم نوازی از آثار راه یافته به بخش عکس و پوستر را در خود جای داده است.

کتاب جشنواره بین‌المللی تئاتر رضوی همچنین در ضمیمه تخصصی خود اطلاعات جامعی در مورد فهرست نویسی موضوعات تاریخی معاصری که به زندگی امام رضا(ع) دارد. همچنین نمایشنامه هایی که با محور موضوعی امام رضا(ع) نوشته شده را فهرست کرده است.

مریم فلاح به عنوان معاون سردبیر و دبیر تحریریه، عباس عبدالعلی‌زاده به مدیر اجرایی و دبیر عکس، علی شمس همکار تحریریه، محمد عبدالحسینی ویراستار، منصور خلج مترجم، علی رستگار مدیر هنری و اکبر ترابی عکاس، عبدالعلی‌زاده را در آماده سازی کتاب یاری کردند.

جشنواره تئاتر رضوی با هدف پاسداشت و گسترش فرهنگ رضوی به همت مرکز هنرهای نمایشی، معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری خراسان شمالی و وزارت فرهنگ مهرماه سال جاری در تهران و بندرعباس برگزار می‌شود.


کد مطلب: 9195

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/9195/انتشار-کتاب-هفتمین-جشنواره-تئاتر-رضوی

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir