سريال «ستاره سهيل» در ايام محرم از شبكه اول سيما پخش مي‌شود

خبرگزاری ايسنا , 18 دی 1386 ساعت 19:43

پخش سريال «ستاره سهيل» در ايام محرم از شبكه اول سيما قطعي شد؛ بر اين اساس سريال «خونمردگي» كه پيش از اين به عنوان سريال مناسبتي اين شبكه معرفي شده بود، در ايام محرم به روي آنتن نمي‌رود.


به گزارش خیمه، سريال «ستاره‌ سهيل» از توليدات شبكه جهاني سحر است كه پيش از اين براي پخش به شبكه‌ي دو سيما تحويل داده شده و قرار بود از اواخر اين ماه (جمعه 21 دي) از شبكه دو پخش شود. اين سريال پس از رايزني مديران و در راستاي رويكرد تعامل شبكه‌ها با يكديگر، از پخش شبكه دو به شبكه‌اي ديگر تغيير مكان داد تا از شنبه هفته‌ي آينده (22 دي ماه ) شاهد پخش آن از شبكه اول باشيم.

تهيه‌كنندگي «ستاره سهيل» را اكبر تحويليان بر عهده دارد و امير قويدل آن را كارگرداني كرده است. تحويليان پيش از اين به ايسنا گفته بود كه مدت زمان سريال «ستاره‌ي سهيل» بلندتر از نسخه‌ي سينمايي آن است؛ به گونه‌يي كه اين مجموعه در حدود 180 دقيقه روي آنتن مي‌رود.

بر اين اساس بازار يمن، مسجدي كه در يمن ساخته مي‌شود و پايان زندگي « بلمه» از جمله سكانس‌هايي است كه تنها در نسخه سريال به نمايش در مي‌آيد.

به گزارش ايسنا، سريال «ستاره‌ي سهيل» در شش قسمت سي دقيقه‌يي آماده پخش شده و اين مجموعه تلويزيوني در كنار سريال «ساعت شني» كه قرار است از اين پس به صورت هفتگي و در روزهاي شنبه به روي آنتن برود، پخش مي‌شود.

«ستاره‌ي سهيل» داستان زندگي اويس قرني صحابه‌ي عاليقدر رسول گرامي اسلام (ص) را روايت مي‌كند و محمدرضا قديريان، شبنم قلي‌خاني ، بهزاد فراهاني، چنگيز وثوقي، اكبر عبدي، نيكو خردمند، محمد عمراني و ميرطاهر مظلومي از جمله بازيگران اين سريال هستند.

گفتني است، مهدي اخوان صفا، مدير تامين برنامه شبكه اول سيما در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس تلويزيون ايسنا، علت جايگزيني «ستاره سهيل» با «خونمردگي» را آماده بودن براي پخش و همچنين تناسب موضوعي اين سريال با ايام محرم عنوان كرد.


کد مطلب: 929

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/929/سريال-ستاره-سهيل-ايام-محرم-شبكه-اول-سيما-پخش-مي-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir