توسط حوزه هنری استان سيستان و بلوچستان؛

فراخوان نخستین سوگواره عکس عاشوراییان منتشر شد

18 دی 1386 ساعت 19:47

فراخوان اولين مسابقه عكس استان سيستان و بلوچستان با موضوع مراسم تاسوعا و عاشورای حسينی از ديد عكاسان تحت عنوان «اولين سوگواره عكس عاشوراييان» منتشر شد.


به گزارش خیمه، فراخوان اولين مسابقه عكس استان با موضوع مراسم تاسوعا و عاشورای حسينی از ديد عكاسان استان سيستان و بلوچستان تحت عنوان «آولين سوگواره عكس عاشوراييان» از سوی واحد سينمايی حوزه هنری منتشر شد.

در اين فراخوان آمده است شركت برای تمامی عكاسان آزاد است. عكاسان عكس‌های آنالوك و ديجيتال خود را می‌توانند در قطع 30×20 چاپ و به دبيرخانه جشنواره ارسال كنند در ضمن برای سهولت كار عكاسان پرينت آثار با كيفيت مطلوب نيز قابل قبول است، همچنين در آيين‌نامه اين سوگواره آمده است هر عكاس می‌تواند با 5 اثر در مسابقه شركت كند و عكس‌های ساخته شده با كامپيوتر مورد داوری قرار نخواهد گرفت.

هنرمندان عكاس علاقه‌مند به شركت در اين سوگواره بايد آثارشان به همراه فرم تكميل شده شركت در مسابقه را تا تاريخ 4/11/86 به دبيرخانه سوگواره واقع در زهدان، خيابان آزادی، آزادی 5 ، نبش فرخی 1، حوزه هنری سيستان و بلوچستان، واحد سينمايی يا به صندوق پستی 581- 198136 ارسال كنند.

بنا به اعلام واحد سينمايی حوزه هنری استان پس از جمع آوری عكس‌ها، آثار واحد شرايط توسط مهدی نجارپيشه پيشكسوت و مدرس عكاسی استان، علی شهری پيشكسوت مدرس عكاسی و رئيس انجمن سينمای جوان زاهدان و معسود شيخ ويسی عكاس برجسته استان و مسئول واحد سينمايی حوزه هنری استان داوری خواهد شد.

بنابر گزارش حوزه هنری استان سيستان و بلوچستان، در اين اطلاع عمومی زمان برگزاری اختتاميه و معرفی برگزيدگان 6/11/86 تعيين شده است همچنين جايزه نفر اول يك سكه تمام بهار آزادی، جايزه نفر دوم نيم سكه بهارآزادی و جايزه نفر سوم 500.000 ريال پيش‌بينی شده است و به تمامی شركت‌كنندگان لوح سپاس اهدا خواهد شد.


کد مطلب: 931

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/931/فراخوان-نخستین-سوگواره-عکس-عاشوراییان-منتشر

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir