انتشار کتاب«پنجره‌هاي هميشه باز» از شاعر و نوحه سرای عاشورایی

خبرگزاری فارس , 19 دی 1386 ساعت 17:11

كتاب «پنجره‌هاي هميشه باز» كه مجموعه اشعار مذهبي( احد ده بزرگي ) در مدح و رثاي خاندان عصمت و طهارت است توسط انتشارات حوزه هنري منتشر مي شود.


به گزارش خیمه، (احد ده بزرگي) شاعر و نوحه سراي عاشورايي گفت: اين كتاب مجموعه اشعار مذهبي من در مدح چهارده معصوم است و طبعا از پيغمبراكرم (ص) آغاز شده به اميرالمؤمنين (ع)، حضرت زهراي مرضيه (س)، امام حسن (ع) و امام حسين (ع) مي‌پردازد و ادامه مي‌يابد تا به اشعار اين حقير در مدح امام عصر، حضرت مهدي (عج) ختم مي‌‌گردد.  

وی ادامه داد: اين كتاب كه در قالب‌هاي كلاسيك (غزل و مثنوي) سروده شده بيش از 200 صفحه دارد و تمامي مراحل تهيه و طراحي را گذرانده و زيرچاپ است و نهايتا تا ابتداي سال جديد منتشر خواهد شد. 

اين شاعر افزود: از دوران كودكي عشق به خاندان عصمت و طهارت در ضمير من نشا شده بود كه اين عشق و علاقه به خاندان طاهر رسول اكرم روز به روز فزوني يافت و من را به شاعر و مداح چهارده معصوم بدل نمود. 

از «احد ده بزرگي» تاكنون مرثيه‌ها، شعرها و نوحه‌هايي در رثاي چهارده معصوم عرضه شده و در قالب كتاب‌هايي چون «سروده‌هاي عاشورا»، «رباعيات عاشورا»، «آرزوي كربلا» و «طوفان خطبه‌ها» كه برگردان خطبه‌هاي عاشورايي است، به چاپ رسيده است.



کد مطلب: 942

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/942/انتشار-کتاب-پنجره-هاي-هميشه-باز-شاعر-نوحه-سرای-عاشورایی

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir