تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۲۱
۰
کد مطلب : ۹۵۵۳

ثبت نام عتبات عاليات از 28 مهرماه آغاز می‌شود

ثبت نام عتبات عاليات از 28 مهرماه آغاز می‌شود
سازمان حج و زیارت اعلام کرد: كساني كه مايل هستند در دوره زماني ‪  ۲۷‬آبان تا ‪ ۲۹‬دي ماه امسال به عراق بروند، مي توانند به نشاني ‪ atabat.haj.ir‬ مراجعه و ضمن پيش ثبت نام كد رهگيري دريافت كنند.

مدیر کل روابط عمومی سازمان حج و زیارت خبر داد: «مهلت پيش ثبت نام از ساعت ‪  ۸‬روز سه شنبه (‪ ۲۸‬مهرماه) همزمان با شروع هفته حج تا ساعت ‪ ۲۴‬روز دوشنبه (چهارم آبان ماه) تعيين شده است.»

عبدالله نصیری گفت: «در روز پنجشنبه (‪ ۷‬آبان) در صورت نياز، قرعه كشي بين متقاضيان انجام و نتيجه ‪  ۸‬آبان و همزمان با ولادت امام رضا(ع) روي سامانه پيش ثبت نام عتبات عاليات قرار خواهد گرفت.»

بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت متقاضيان پذيرفته شده از روز شنبه (‪ ۹‬آبان ماه) مي‌توانند در گروه‌های جذب شده و ظرف مدت ‪ ۴۸‬ساعت نسبت به پرداخت وجوه هزينه سفر و ارايه مدارك كامل به كارگزاران عامل و انجام ساير مراحل اقدام كنند.

سازمان حج و زیارت افرادی كه در پيش ثبت نام دوره‌هاي قبل شركت كرده‌اند و در قرعه کشی اولویت به دست نیاورده اند، از طی کردن مراحل پیش ثبت‌نام معاف کرده است. این افراد در این دوره با اطلاعات قبلي در قرعه كشي شركت داده مي‌شوند.

کارگزاران برای ثبت نام از گروه‌های تا دو نفر ‪ ۲۰‬ هزار ريال، سه تا هفت نفر در مجموع ‪ ۳۰‬ هزار ريال و ثبت نام‌هاي گروهي ‪  ۷۰‬هزار ريال دریافت می کنند.

ثبت نام از متقاضيان سفر به عتبات عاليات كه پيشتر قرار بود، شهريور ماه انجام شود به دليل استاندارد سازي سطح امكانات اقامتي و رفاهي در عراق و افزايش ضريب امنيتي زائران ايراني در اين كشور به تعويق افتاد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما