تاکيد ری‌شهري بر لزوم تقويت وحدت و دوستي در ايام حج

خبرگزاری ايرنا , 28 مهر 1388 ساعت 15:21

اماکن زیارتی: نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت در ديدار رابطين روحانيون حج تمتع بر وحدت و دوستي بين زائران تاکيد کرد.


آيت‌الله محمد محمدي ري‌شهري، سياست بعثه مقام معظم رهبري را، دعوت به وحدت و دوستي و الفت بين زائران ايراني و نمايندگان امت اسلام در ايام حج عنوان کرد.

سرپرست حجاج ايراني با وجود مسائل و مشکلات احتمالي که در حج تمتع امسال وجود دارد، اطمینان داد حج امسال به آرامي و خوبي برگزار خواهد شد.

نماينده ولي فقيه از رابطين روحانيون حج خواست بر اساس ديدگاههاي مقام معظم رهبري تمام تلاش خود را به کار گيرند که ايام حج فرصتي براي تزکيه، خودسازي و توجه به خداوند باشد و مسائل اختلافي در کاروان ها مطرح نشود.

وي تاکید کرد که لازم است روحانيون کاروان ها توجيه باشند تا روحيه توجه و ذکر خدا فداي اختلافات سياسي نشود.

سرپرست حجاج ايراني از کليه دست اندرکاران سازمان حج و زيارت و بعثه مقام معظم رهبري خواست در ايام حج در جهت همدلي، الفت و نزديکي افراد و کم کردن تشنج در جامعه قدم بردارند.

به گزارش ايرنا، از اداره ارتباطات خبري بعثه مقام معظم رهبري ،نماينده ولي فقيه همه ساله قبل از آغاز حج در نشستي با رابطين روحانيون و در همايش روحانيون ، معين ها و معينه هاي حج به تشريح برنامه هاي بعثه مقام معظم رهبري مي‌پردازند.

سرپرست حجاج ايراني محوريت برنامه هاي حج امسال را «حج و انتظار» اعلام کرد.


کد مطلب: 9589

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/9589/تاکيد-ری-شهري-لزوم-تقويت-وحدت-دوستي-ايام-حج

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir