مقابله با بدعت ها در عاشورا ، سرلوحه کار هيأت هاي مذهبي است

20 دی 1386 ساعت 17:10

رييس اداره تبليغات اسلامي نکا گفت: مقابله با بدعت ها در عاشورا و جايگزيني فرهنگ ناب حسيني را سر لوحه کار هيئات مذهبي قرار بگیرد.


به گزارش خیمه ،  رييس اداره تبليغات اسلامي نکا، در جلسه اعضاي شوراي هیات های مذهبی این شهر افزود : خانواده ها ، مربيان و معلمان جامعه بايد همواره در تربيت فرزندان ، دينداري ، عشق به اهل بيت و ائمه اطهار عليهم السلام را مد نظر داشته و به آنان گوشزد نمايند .

حجت الاسلام سيف الله سهرابي تأکيد بر اينکه با پرورش فرزندان اين مرز و بوم به عادت اخلاق حسيني ، تفکر حسيني نيز در جامعه گسترش مي يابد گفت : در کشوري که تفکر حسيني در آن نقش بسته باشد ، هيچ دشمني جرأت تعدي و چپاول پيدا نخواهد کرد . 

وی گفت  : در محرم و عاشورا همه مردم از همه اقشار جامعه به صورت خودجوش براي زنده نگه داشتن عاشورا تلاش مي کنند و پيام عاشورا را به يکديگر يادآوري مي نمايند که اين عامل خود نشأت گرفته از حب و دوستي به اهل بيت (ع) و خاندان نبوت است .

بنا بر گزارش روابط عمومي اداره کل تبليغات اسلامي مازندران، شهرستان نکا با بيش از 106 هزار نفر جمعيت داراي بيش از 150 هيئت مذهبي است که از اين تعداد 40 هيأت مختص خواهران و بيش از 110 هيئت براي فعاليت برادران است .




کد مطلب: 967

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/967/مقابله-بدعت-عاشورا-سرلوحه-کار-هيأت-هاي-مذهبي

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir