دسته های عزاداری از استفاده موسیقی ، خود زنی ، حمل شمایل خودداری کنند

22 دی 1386 ساعت 17:13

در آستانه فرا رسیدن ماه محرم ایام سوگواری ابا عبدا... الحسین (ع) و شهدای کربلا همایشی با حضور مسئولان هیئات مذهبی در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جویبار برگزار شد .


به گزارش خیمه، در این همایش که با حضور تعدادی از مسئولین شهرستان جویبار برگزار شد،حجت الاسلام قلی پور امام جمعه این شهرستان طی سخنانی با اشاره به آفات و آسیبهای عزاداری، هیات های مذهبی را به هوشیاری هر چه بیشتر دعوت کرد و افزود: دسته های عزاداری از استفاده موسیقی ، خود زنی ، حمل شمایل خودداری کنند و مداحان نیز باید در استفاده از اشعار مناسب توجه لازم را داشته باشند.  

همچنین مسئول شورای هیات های مذهبی شهرستان جویبار با اشاره به وجود بیش از دویست حسینیه و سقاخانه در منطقه افزود: تا کنون 150 هیئت مذهبی اقدام به تکمیل فرم شناسائی هیئت نموده اند که پرونده آنان به سازمان تبلیغات اسلامی ساری ارسال و بیش از 70 هیئت مذهبی موفق به دریافت کد شناسائی ملی شده اند .

صفایی از تمامی هیات های  مذهبی شهر و روستای جویبار خواست  تا با مراجعه به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جویبار فرم شناسائی هیات ها را پر کرده و با  مسئولان شورای هیات های مذهبی همکاری لازم را داشته باشند.

خاطر نشان می شود در این مراسم ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جویبار و مسئولین انتظامی این شهر برای بهتر برگزار شدن مراسم های عزاداری ماه محرم، تذکراتی دادند.


کد مطلب: 971

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/971/دسته-های-عزاداری-استفاده-موسیقی-خود-زنی-حمل-شمایل-خودداری-کنند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir