انگيزه قيام امام حسين امربه معروف ونهي ازمنکر بود

24 دی 1386 ساعت 19:53

سرپرست اداره تبليغات اسلامي ني ريز فارس گفت: امام حسين براي امربه معروف ونهي ازمنکر بود که مي توان با بهره گيري از وجود روحا نيت اين مسئله را تبين وتعيين نمود.


به گزارش خیمه، علي رضاخدادگي سرپرست اداره تبليغات اسلامي ني ريز فارس گفت تقارن هفته امر به معروف ونهي از منکر بادهه اول محرم الحرام فرصتي است تا با اعزام مبلغين وروحانيون بتوان بهترين بهره را برد .

وي در ادامه افزود: چنانچه تراکت و بروشوري نيز در اين زمينه به چاپ رسيده بايستي به اداره تبليغات اسلامي شهرستان ارسال شود که با برنامه ريزي مناسب در سطح شهر توزيع شود.

در اين جلسه مقرر شد با حضور کليه اقشارهمايشي در زمينه امر به معروف و نهي از منکر در مصلي نماز جمعه برگزار شود و دعوت از ائمه جماعت و مسئولين هيئتهاي مذهبي جهت شرکت در همايش به عهده اداره تبليغات اسلامي گذاشته شد.

در ادامه حضرت آيت الله محمد فقيه امام جمعه و رئيس ستاد احياء امر به معروف و نهي از منکردر خصوص اين مهم به سخنراني پرداخت و اظهار داشت با توجه به فرمايش حضرت امام حسين(ع) که فرمود: هدف من برپايي امر به معروف و نهي از منکر است، وظيفه ما مسئولين سنگين است و ما بايد راه امام حسين( ع) را ادامه دهيم و با توجه به نعمت حکومت اسلامي و دولت اسلامي که در رأس آن ولي فقيه و مجتهد جامع الشرايط قرار دارد در راه ترويج اين فريضه تلاش کنيم و با استفاده از وجود روحانيت و علما اين مسئله را فراگير نمائيم.

در پايان وي متذکر شد که ما وظيفه داريم پيام قيام امام حسين(ع) را به مردم برسانيم، پيام استقامت و عفت، مبارزه با ظلم و استبداد تعاون وايثار دفاع از حقو ق زنان تمام اين مسائل در واقعه کربلا وجود داشته است واقعه کربلاتبلور همه امور است.

بنابرگزارش روابط عمومي اداره کل تبليغات اسلامي استان فارس، لذا همه وظيفه داريم که راه مستقيم و غير مستقيم را که همان راه سعادت وشقاوت است را با توجه به قيام حضرت ابا عبدالله الحسين ع براي مردم بيان کنيم .




کد مطلب: 986

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/986/انگيزه-قيام-امام-حسين-امربه-معروف-ونهي-ازمنکر

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir