رئیس جدید سازمان حج:

استعفای بنده از همین لحظه در دست وزیر ارشاد است

خبرگزاری مهر , 15 دی 1388 ساعت 11:21

جامعه: رئیس جدید سازمان حج و زیارت گفت: استعفای بنده از همین لحظه در نزد شما است و هر لحظه که تشخیص دادید که شخص دیگری بهتر از من فعالیت می‌کند اطاعت خواهم کرد.


علی لیالی در مراسم معارفه خود به عنوان رئیس جدید سازمان حج افزود: پس از موافقت نماینده ولی فقیه در امور حج و تصمیم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تنها چیزی که از خداوند خواستم این بود که در زمان مسئولیتم رضایت خداوند متعال، منویات مقام معظم رهبری و در کنار آن تأیید نماینده‌ ولی فقیه در امور حج و زیارت و در عرض آن اعتماد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را تأمین کنم.

او خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: استعفای بنده از همین لحظه در نزد شما است و هر لحظه که شما تشخیص دادید شخص دیگری بهتر از من به اندازه‌ی یک درصد هم می‌تواند این سازمان را اداره کند و تغییری در این سازمان لازم است حتی اگر فرصت حضوری برای دریافت حکمم نداشته باشم می‌توانید تلفنی اعلام کنید و من هم اطاعت می‌کنم.

رئیس سازمان حج و زیارت در ادامه گفت: هیچ تعلق خاطری برای حضور در این سمت ندارم اما عاشق کار کردن در این سازمان هستم چون با این جمع بزرگ شدم و خودم را یافتم.

لیالی تاکید کرد: سابقه ۱۶ سال فعالیت در بخش‌های مختلف سازمان حج را دارا هستم به همین دلیل با مأموریت‌ها وهمچنین کارمندان نیز آشنایی دارم و قطعا شرایط زمانه انتظارهای جدیدی را ایجاد می‌کند که باید آنها را شناخت و راهکارهای مناسبی ارائه کرد.

او با اشاره به اینکه سازمان حج با سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف در ارتباط است گفت: اگر تعامل با یک دستگاه به ‌درستی برقرار نشود در روند حج و زیارت مشکل بزرگی پدید می‌آید به همین دلیل تعامل خوبی با دستگاه‌های دیگر خواهم داشت.


کد مطلب: 11211

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/11211/استعفای-بنده-همین-لحظه-دست-وزیر-ارشاد

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir