تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۲۱
۰
کد مطلب : ۱۱۲۱۱
رئیس جدید سازمان حج:

استعفای بنده از همین لحظه در دست وزیر ارشاد است

استعفای بنده از همین لحظه در دست وزیر ارشاد است
علی لیالی در مراسم معارفه خود به عنوان رئیس جدید سازمان حج افزود: پس از موافقت نماینده ولی فقیه در امور حج و تصمیم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تنها چیزی که از خداوند خواستم این بود که در زمان مسئولیتم رضایت خداوند متعال، منویات مقام معظم رهبری و در کنار آن تأیید نماینده‌ ولی فقیه در امور حج و زیارت و در عرض آن اعتماد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را تأمین کنم.

او خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: استعفای بنده از همین لحظه در نزد شما است و هر لحظه که شما تشخیص دادید شخص دیگری بهتر از من به اندازه‌ی یک درصد هم می‌تواند این سازمان را اداره کند و تغییری در این سازمان لازم است حتی اگر فرصت حضوری برای دریافت حکمم نداشته باشم می‌توانید تلفنی اعلام کنید و من هم اطاعت می‌کنم.

رئیس سازمان حج و زیارت در ادامه گفت: هیچ تعلق خاطری برای حضور در این سمت ندارم اما عاشق کار کردن در این سازمان هستم چون با این جمع بزرگ شدم و خودم را یافتم.

لیالی تاکید کرد: سابقه ۱۶ سال فعالیت در بخش‌های مختلف سازمان حج را دارا هستم به همین دلیل با مأموریت‌ها وهمچنین کارمندان نیز آشنایی دارم و قطعا شرایط زمانه انتظارهای جدیدی را ایجاد می‌کند که باید آنها را شناخت و راهکارهای مناسبی ارائه کرد.

او با اشاره به اینکه سازمان حج با سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف در ارتباط است گفت: اگر تعامل با یک دستگاه به ‌درستی برقرار نشود در روند حج و زیارت مشکل بزرگی پدید می‌آید به همین دلیل تعامل خوبی با دستگاه‌های دیگر خواهم داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما