دبیر همایش تصویر عاشورا؛

ساخت فیلم "شش گوشه عرش" توسط میرکریمی

4 بهمن 1386 ساعت 8:11

دبیر همایش تصویر عاشورا گفت: از 60 فیلم ارسالی به همایش شانزده داور پس از بررسی این اثار، 16 اثر را انتخاب و خالقان اثار برگزیده را معرفی کردند.


به گزارش خیمه، محمد افریده در مراسم اختتامیه همایش تصویر عاشورا که در سالن سينما حقيقت مرکز گسترش سينماي مستند و تجربي برگزار شد، افزود: اين مرکز در کار ساخت فيلم «شش گوشه عرش» که قرار بود مرحوم ملاقلي پور آن را بسازد، مشارکت دارد.  

وي گفت: در حال حاضر آقاي ميرکريمي کارگرداني اين پروژة 2 ساله را که درباره مراحل ساخت ضريح امام حسين (ع) است و در 80 قسمت ساخته مي شود، به عهده گرفته اند.

آفريده خاطر نشان کرد: ساخت برنامه ياران عاشورايي و توليد يک کار انيميشن نيز از برنامه هاي آينده ما است. 

لازم به ذکر است همايش تصوير عاشورا با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و معرفي نفرات برگزيده به کار خود پايان داد و برگزیدگان همايش تصوير عاشورا، جوايز خود را از دست وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي دريافت کردند. 

 اسامی برگزیدگان به شرح زیر می باشد:
هيئت داوران همايش تصوير عاشورا پس از بررسي آثار شرکت کننده در بخش مسابقه، جايزه اول، تنديس و لوح افتخار را به مجيد صباغ بهروز براي ساخت فيلم «پولسکه، يک آيين مذهبي» اعطا کرد. 

بر اساس آراي هيئت داوران، جايزه دوم، تنديس و لوح افتخار به محمدرضا وطن دوست براي ساخت فيلم «ذوالجناح، روز پنجاه هزار سال» و جايزه سوم، تنديس و لوح افتخار به محسن اميريوسفي براي ساخت فيلم «کاروان» تعلق گرفت.

همچنين هيئت داوران عباس خسروجردي براي ساخت فيلم «مش ممد» و بهنام کيوان را براي طراحي پوستر همايش، مستحق دريافت جايزه ويژه، تنديس و لوح تقدير شناخت.


کد مطلب: 1253

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/1253/ساخت-فیلم-شش-گوشه-عرش-توسط-میرکریمی

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir