تاریخ انتشار
پنجشنبه ۴ بهمن ۱۳۸۶ ساعت ۰۸:۱۱
۰
کد مطلب : ۱۲۵۳
دبیر همایش تصویر عاشورا؛

ساخت فیلم "شش گوشه عرش" توسط میرکریمی

به گزارش خیمه، محمد افریده در مراسم اختتامیه همایش تصویر عاشورا که در سالن سينما حقيقت مرکز گسترش سينماي مستند و تجربي برگزار شد، افزود: اين مرکز در کار ساخت فيلم «شش گوشه عرش» که قرار بود مرحوم ملاقلي پور آن را بسازد، مشارکت دارد.  

وي گفت: در حال حاضر آقاي ميرکريمي کارگرداني اين پروژة 2 ساله را که درباره مراحل ساخت ضريح امام حسين (ع) است و در 80 قسمت ساخته مي شود، به عهده گرفته اند.

آفريده خاطر نشان کرد: ساخت برنامه ياران عاشورايي و توليد يک کار انيميشن نيز از برنامه هاي آينده ما است. 

لازم به ذکر است همايش تصوير عاشورا با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و معرفي نفرات برگزيده به کار خود پايان داد و برگزیدگان همايش تصوير عاشورا، جوايز خود را از دست وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي دريافت کردند. 

 اسامی برگزیدگان به شرح زیر می باشد:
هيئت داوران همايش تصوير عاشورا پس از بررسي آثار شرکت کننده در بخش مسابقه، جايزه اول، تنديس و لوح افتخار را به مجيد صباغ بهروز براي ساخت فيلم «پولسکه، يک آيين مذهبي» اعطا کرد. 

بر اساس آراي هيئت داوران، جايزه دوم، تنديس و لوح افتخار به محمدرضا وطن دوست براي ساخت فيلم «ذوالجناح، روز پنجاه هزار سال» و جايزه سوم، تنديس و لوح افتخار به محسن اميريوسفي براي ساخت فيلم «کاروان» تعلق گرفت.

همچنين هيئت داوران عباس خسروجردي براي ساخت فيلم «مش ممد» و بهنام کيوان را براي طراحي پوستر همايش، مستحق دريافت جايزه ويژه، تنديس و لوح تقدير شناخت.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما