قاليباف:

خانه مداحان بايد مأمني براي اميدواري جوانان باشد

18 تير 1389 ساعت 20:37

شهردار تهران گفت: خانه مداحان مي بايست مأمني براي اميدواري و مرکزي براي تقويت دينداري جوانان باشد.


به گزارش ايسنا، دکتر محمدباقر قاليباف در ديدار با اعضاي مرکزي خانه مداحان ضمن بيان اين مطلب گفت: نقش مداحان در حوزه عقل نظري، توسعه معارف ديني و ايجاد روحيه حماسي در جنگ براي تمام کساني که در ۸ سال دفاع مقدس حضور داشتند ملموس است. در واقع در برهه‌هايي از دفاع مقدس تنها ذکر و نام امام حسين(ع) و ائمه اطهار(ع) مي توانست روحيه ما را حفظ کند.

وي افزود: بزرگترين نعمتي که خداوند به ما ارزاني داشته نعمت جمهوري اسلامي است، که ثمره خون شهيدان گرانقدري است که تمام هستي خود را در راه ايجاد و حفظ آن داده‌اند و بر همه ماست که با تمام وجود آن را حفظ کنيم و نقش مداحان در اين مهم بسيار حساس است.

شهردار پايتخت نقش مداحان را در جامعه بسيار کليدي خواند و گفت: اثبات کارآمدي دين در اداره جامعه از وظايفي است که برعهده خود مي دانم و امروز بايد اين باور را در همه جوانان نيز ايجاد کنيم.

در آغاز اين ديدار مصطفي خرسندي نماينده شهردار تهران در خانه مداحان، گزارش تصويري از مراسم افتتاح و فعاليتهاي انجام شده در اين خانه را ارائه داده و در بخش ديگر حاج علي آهي مداح پيشکسوت، شاعر آييني و رييس هيات مديره خانه مداحان در سخناني از حمايتهاي دکتر قاليباف در رابطه با فعاليتهاي گسترده خانه مداحان و همچنين ذاکران عصمت و طهارت(ع) تقدير و تشکر کرد.

گفتني است، در ادامه اين برنامه لوح و تنديس خانه مداحان توسط حاج علي آهي و حاج علي انساني براي تقدير از تلاش‌هاي شهردار تهران در برپايي خانه مداحان و اختصاص قطعه ويژه مادحين و ذاکرين اهل بيت(ع) با همکاري سازمان بهشت زهرا(س)، به وي داده شد.

در اين مراسم دکتر حسن غفوري فرد نماينده مجلس شوراي اسلامي، حجت الاسلام و المسلمين امرودي، حاج محسن طاهري مديرعامل، روساي کارگروه هاي شعر، اعضاي هيات امناء، مسئولين و بازرسين خانه مداحان نيز حضور داشتند.


کد مطلب: 13653

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/13653/خانه-مداحان-بايد-مأمني-براي-اميدواري-جوانان-باشد

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir