تاریخ انتشار
جمعه ۱۸ تير ۱۳۸۹ ساعت ۲۰:۳۷
۰
کد مطلب : ۱۳۶۵۳
قاليباف:

خانه مداحان بايد مأمني براي اميدواري جوانان باشد

خانه مداحان بايد مأمني براي اميدواري جوانان باشد
به گزارش ايسنا، دکتر محمدباقر قاليباف در ديدار با اعضاي مرکزي خانه مداحان ضمن بيان اين مطلب گفت: نقش مداحان در حوزه عقل نظري، توسعه معارف ديني و ايجاد روحيه حماسي در جنگ براي تمام کساني که در ۸ سال دفاع مقدس حضور داشتند ملموس است. در واقع در برهه‌هايي از دفاع مقدس تنها ذکر و نام امام حسين(ع) و ائمه اطهار(ع) مي توانست روحيه ما را حفظ کند.

وي افزود: بزرگترين نعمتي که خداوند به ما ارزاني داشته نعمت جمهوري اسلامي است، که ثمره خون شهيدان گرانقدري است که تمام هستي خود را در راه ايجاد و حفظ آن داده‌اند و بر همه ماست که با تمام وجود آن را حفظ کنيم و نقش مداحان در اين مهم بسيار حساس است.

شهردار پايتخت نقش مداحان را در جامعه بسيار کليدي خواند و گفت: اثبات کارآمدي دين در اداره جامعه از وظايفي است که برعهده خود مي دانم و امروز بايد اين باور را در همه جوانان نيز ايجاد کنيم.

در آغاز اين ديدار مصطفي خرسندي نماينده شهردار تهران در خانه مداحان، گزارش تصويري از مراسم افتتاح و فعاليتهاي انجام شده در اين خانه را ارائه داده و در بخش ديگر حاج علي آهي مداح پيشکسوت، شاعر آييني و رييس هيات مديره خانه مداحان در سخناني از حمايتهاي دکتر قاليباف در رابطه با فعاليتهاي گسترده خانه مداحان و همچنين ذاکران عصمت و طهارت(ع) تقدير و تشکر کرد.

گفتني است، در ادامه اين برنامه لوح و تنديس خانه مداحان توسط حاج علي آهي و حاج علي انساني براي تقدير از تلاش‌هاي شهردار تهران در برپايي خانه مداحان و اختصاص قطعه ويژه مادحين و ذاکرين اهل بيت(ع) با همکاري سازمان بهشت زهرا(س)، به وي داده شد.

در اين مراسم دکتر حسن غفوري فرد نماينده مجلس شوراي اسلامي، حجت الاسلام و المسلمين امرودي، حاج محسن طاهري مديرعامل، روساي کارگروه هاي شعر، اعضاي هيات امناء، مسئولين و بازرسين خانه مداحان نيز حضور داشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما