همایش تجلیل از پیر غلامان حسینی در هیئت حیدری کاشمر برگزار شد

کاشمر بصیر , 7 خرداد 1393 ساعت 10:17

همایش تجلیل از پیر غلامان حسینی همزمان با روز مبعث در هیئت حیدری کاشمر برگزار شد.


همزمان با روز مبعث پیامبر خاتم حضرت محمد (ص) اولین همایش تجلیل از مداحان و پیر غلامان حسینی در شهرستان کاشمر به همت سازمان تبلیغات اسلامی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون مداحان در هیئت حیدری کاشمر برگزار گردید.

در این مراسم که جمع زیادی از مداحان شهرستان کاشمر و دیگر شهرستان ها حضور داشتند با حضور امام جمعه شهرستان کاشمر و جمعی از مسئولین از تعدادی از پیر غلامان عرصه مداحی که سال ها در خدمت اهل بیت و عزاداران حسینی بودند تقدیر و تشکر بعمل آمد .

محمد حسین داوری ترشیزی مسئول کانون مداحان شهرستان کاشمر گفت: هدف از برگزاری این همایش اولا معرفی چند نفر از پیر غلامانی است که یک عمر در خدمت امام حسین و فلسفه قیام امام حسین زحمت کشیدند و برای ترویج قیام امام حسین (ع) خدمت کردند و همچنین معرفی کانون مداحان به سایر مداحان و جوانان عزیز که مداحان دارای یک تشکلی در کاشمر هستند.

مسئول کانون مداحان کاشمر افزود : ما از کل استان دعوت بعمل آوردیم که متاسفانه فقط از شهرهای خواف و سرخس و تایباد در این همایش شرکت داشتند.

محمد حسین داوری در توصیه به جوانان بیان داشت : توصیه من به جوانان این است که اگر دنیا و آخرت میخواهند و اگر عزت میخواهند هر چی که بخواهند زیر سایه امام حسین است ،سید الشهدا همه چیز را تامین می کند ، آبرو میدهد، شخصیت میدهد .

وی ادامه داد: مردم و مخصوصا جوانان اگر با اخلاص گرد امام حسین جمع شوند و هدف خود را برای ترویج قیام سید الشهدا بگذارند یقینا موفق خواهند شد و از جوانان عزیز میخواهم که در این دوران وانفسا و پرخطر به امام حسین پناه ببرند تا دست آنان را امام حسین بگیرد و هیچ گزندی به آنان نرسد انشالله .


کد مطلب: 18631

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/18631/همایش-تجلیل-پیر-غلامان-حسینی-هیئت-حیدری-کاشمر-برگزار

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir