تاریخ انتشار
چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۷
۰
کد مطلب : ۱۸۶۳۱

همایش تجلیل از پیر غلامان حسینی در هیئت حیدری کاشمر برگزار شد

همایش تجلیل از پیر غلامان حسینی در هیئت حیدری کاشمر برگزار شد
همزمان با روز مبعث پیامبر خاتم حضرت محمد (ص) اولین همایش تجلیل از مداحان و پیر غلامان حسینی در شهرستان کاشمر به همت سازمان تبلیغات اسلامی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون مداحان در هیئت حیدری کاشمر برگزار گردید.

در این مراسم که جمع زیادی از مداحان شهرستان کاشمر و دیگر شهرستان ها حضور داشتند با حضور امام جمعه شهرستان کاشمر و جمعی از مسئولین از تعدادی از پیر غلامان عرصه مداحی که سال ها در خدمت اهل بیت و عزاداران حسینی بودند تقدیر و تشکر بعمل آمد .

محمد حسین داوری ترشیزی مسئول کانون مداحان شهرستان کاشمر گفت: هدف از برگزاری این همایش اولا معرفی چند نفر از پیر غلامانی است که یک عمر در خدمت امام حسین و فلسفه قیام امام حسین زحمت کشیدند و برای ترویج قیام امام حسین (ع) خدمت کردند و همچنین معرفی کانون مداحان به سایر مداحان و جوانان عزیز که مداحان دارای یک تشکلی در کاشمر هستند.

مسئول کانون مداحان کاشمر افزود : ما از کل استان دعوت بعمل آوردیم که متاسفانه فقط از شهرهای خواف و سرخس و تایباد در این همایش شرکت داشتند.

محمد حسین داوری در توصیه به جوانان بیان داشت : توصیه من به جوانان این است که اگر دنیا و آخرت میخواهند و اگر عزت میخواهند هر چی که بخواهند زیر سایه امام حسین است ،سید الشهدا همه چیز را تامین می کند ، آبرو میدهد، شخصیت میدهد .

وی ادامه داد: مردم و مخصوصا جوانان اگر با اخلاص گرد امام حسین جمع شوند و هدف خود را برای ترویج قیام سید الشهدا بگذارند یقینا موفق خواهند شد و از جوانان عزیز میخواهم که در این دوران وانفسا و پرخطر به امام حسین پناه ببرند تا دست آنان را امام حسین بگیرد و هیچ گزندی به آنان نرسد انشالله .
مرجع : کاشمر بصیر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما