دکتر محمود احمدی نژاد:

پیش از روی کار آمدن دولت نهم، قیام امام حسین(ع) را رسما زیر سوال بردند

30 خرداد 1387 ساعت 20:46

دکتر محمود احمدی نژاد با اشاره به فضای، فرهنگی پیش از روی کار آمدن دولت نهم گفت: در آن دوران قيام امام حسين(ع) را رسما به زير سوال بردند و اهانت‌كنندگان از سوي مراجع رسمي حمايت مي‌شدند.


به گزارش خیمه، محمود احمدي نژاد رئيس جمهور امروز در ششمين اجلاسيه سراسري جامعه مدرسين حوزه علميه قم و علماي بلاد به تشريح اوضاع داخلي و خارجي كشور و مهمترين دستاوردهاي دولت نهم در عرصه‌هاي مختلف پرداخت.

دکتر محمود احمدی نژاد امروز در بخشی از سخنان خود به فضاي فرهنگي پيش از روي كار آمدن دولت نهم اشاره كرد و يادآور شد: در آن دوران قيام امام حسين(ع) را رسما به زير سوال بردند و اهانت‌كنندگان از سوي مراجع رسمي حمايت مي‌شدند. همچنين صلاحيت و كفايت حكومت به طور گسترده زير سوال مي‌رفت و حتي علماي برجسته با عناوين مختلف مورد هتك حرمت قرار مي‌گرفتند اما امروز به فضل الهي با افتخار اعلام مي كنم كه ادبيات و آرمان دولت، ديني است و به خاطر آرمان ديني، سختي‌ها را در داخل و خارج كشور تحمل
مي‌كنيم. 

وي افزود: دولت عميقا معتقد است كه راه نجات بشر، حاكميت احكام ديني است و با همين نگاه و جهت‌گيري حركت خود را تنظيم كرده است. افزايش بودجه فعاليت‌هاي قرآني، اصلاح مباني و جهت‌گيري هاي آموزش و پرورش و دانشگاه ها و افزايش بودجه عمراني و عمومي در بخش فرهنگ، از جمله اقدامات دولت نهم در راستاي گسترش و اشاعه فرهنگ اسلام ناب است.

بنا بر گزارش پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، دكتر احمدي نژاد خاطر نشان كرد: امروز فضاي اميد، نشاط و روحيه انقلابي در كشور حاكم شده است؟ البته ضعف‌هايي هم وجود دارد . در فعاليت فرهنگي اصيل و پايدار در ابتداي كار هستيم و دولت معتقد است كه بايد عرصه فرهنگ به پايگاه‌هاي اصيل و ماندگار از جمله مساجد و علماي بلاد اسلامي متصل شود.


کد مطلب: 2030

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/2030/پیش-روی-کار-آمدن-دولت-نهم-قیام-امام-حسین-ع-رسما-زیر-سوال-بردند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir