مداحان بسیجی از موثرترین اقشار در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان هستند

بسیج , 29 مرداد 1393 ساعت 12:08

مسئول مرکز راهبردی بسیج اقشار لرستان گفت: مداحان بسیجی از موثرترین اقشار در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان هستند.


کریم زینی وند در اولین جلسه شورای قشر بسیج مداحان و هیئات مذهبی لرستان که در خرم آباد برگزار شد، بیان داشت: مداحان بویژه مداحان بسیجی به واسطه اعتبار و ارتباطی که به اقشار مختلف مردم دارند از موثرترین اقشار در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و اشاعه ارزشهای اسلامی و انقلابی هستند.

وی با بیان اینکه با وضعیت اسفناکی که جهان اسلام به واسطه جنایت های اسرائیل در غزه و جنایت های گروههای تروریستی در عراق و سوریه یافته است هر روز ما عاشورا و هر زمینی برای ما کربلا است افزود: امروز مدحان باید برای مظلومیت غزه و مظلومیت مسلمان در عراق و سوریه مداحی کنند.

مسئول مرکز راهبردی بسیج اقشار لرستان با بیان اینکه مداحان بسیجی باید با رصد مسائل روز و آنچه پیرامون جهان اسلام اتفاق می افتد به خلق مداحی های بدیع و با سبک های جدید بپردازند گفت: مداحان تنها نباید به مداحی در ماههای محرم و صفر اکتفا کنند؛ بلکه می بایست در فرصت های مختلفی که بمناسبت سوگواری شهادت ائمه اطهار به دست می آید مردم و بویژه جوانان را با برپایی محافل عزاداری به سمت این محافل سوق دهند.

زینی وند در ادامه تشکیل شورای قشر بسیج مداحان و هیئات مذهبی لرستان را فرصتی ارزشمند برای رصد مشکلات و نیازمندی های قشر مداحان و هیئات مذهبی استان و تلاش برای رفع آنها دانست و تصریح کرد: شان و منزلت مداحان باید در جامعه حفظ شود.

لازم بذکر است که در این جلسه مداحان عضو شورای قشر بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان به بیان دغدغه ها و مشکلات این قشر از قبیل غفلت مسئولان استان از ظرفیت و توانایی مداحان بومی، عدم پشتیبانی بیمه ای و درمانی از مداحان، فقدان سیستم منسجم برای برقراری ارتباط مداحان با یکدیگر، بی توجهی به مساله مسکن و معیشت مداحان و دیگر مسائل پرداختند.


کد مطلب: 20509

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/20509/مداحان-بسیجی-موثرترین-اقشار-مقابله-تهاجم-فرهنگی-دشمنان-هستند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir