اجرای دوره آموزش تخصصی ویژه مسئولین هیئات مذهبی بانوان غرب تهران

سازمان تبلیغات اسلامی , 1 مهر 1393 ساعت 10:17

به همت تبلیغات اسلامی شمال غرب تهران، ششمین دوره آموزش تخصصی با موضوع نقش مسئولین هیئات مذهبی بانوان در تحکیم فرهنگ اسلامی برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی استان تهران، حبیب جمشیدی، مسئول اجرائی دوره های آموزش تخصصی تبلیغات اسلامی شمال غرب گفت: ششمین دوره آموزش تخصصی ویژه مسئولین تشکل های دینی بانوان این اداره با هدف تبیین نقش مهم هیئات مذهبی در تحکیم فرهنگ اسلامی این منطقه از تهران برگزار شد.

جمشیدی گفت: در این دوره آموزشی که با حضور۱۵۰ نفر از مسئولین هیئات مذهبی بانوان و همچنین بانوان فرهیخته منطقه شمال غرب تهران برگزار شد، حجت‌الاسلام سید احمد حسینی الست، استاد این دوره، در خصوص اهمیت نقش هیئات مذهبی بانوان در تحکیم فرهنگ اسلامی و احیای فرهنگ عفاف و حجاب و همچنین ضرورت توجه به نقش ارزنده بانوان در تربیت صحیح نسل آینده کشور مطالبی را بیان کرد.

حجت‌الاسلام حسینی الست، با اشاره به عملکرد بسیار مهم بانوان در تاریخ صدراسلام گفت: بانوان همواره در عرصه های فرهنگی و مذهبی به خصوص در تربیت صحیح نسل آینده کشور به‌عنوان یک عنصر تاثیرگذار، نقش آفرینی کردند.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: امروز زنان جامعه اسلامی در بعد تربیتی نسل جوان می توانند مهم ترین نقش را در آسیب زدائی فرهنگ ریشه دار اسلامی، از آزادی بی بندباری غربی ایفا کنند.

گفتنی است این دوره آموزشی یکشنبه ۳۰ شهریورماه جاری، در سالن آمفی تئاترشهید حیدری واقع در انتهای خیابان استاد معین برگزار شد.


کد مطلب: 20888

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/20888/اجرای-دوره-آموزش-تخصصی-ویژه-مسئولین-هیئات-مذهبی-بانوان-غرب-تهران

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir