بوستان کتاب با ۱۰ اثر جدید به استقبال محرم می‌رود

ایکنا , 4 آبان 1393 ساعت 12:12

رئیس اداره بازاریابی مؤسسه بوستان کتاب از چاپ ۱۰ اثر جدید به کوشش این مؤسسه به مناسبت محرم خبر داد و گفت: «سخنان حسین بن علی(ع) از مدینه تا کربلا»، «راه محمد(ص)» و «جام عبرت» از جمله این آثار هستند.


حسن سادین، رئیس اداره بازاریابی مؤسسه بوستان کتاب، درباره آثاری که به مناسبت ایام محرم‌الحرام توسط این مؤسسه منتشر شده‌اند، عنوان کرد: کتاب «باغ سیب، درخت شکیب» نوشته محبوبه زارع است که با موضوع اهل بیت(ع) در سال جاری به بهای ۲۹ هزار ریال و در ۲۲۴ صفحه منتشر شده است.

وی گفت: از دیگر آثار این موسسه درباره محرم طی سال جاری می‌توان به کتاب «بررسی و تحقیق پیرامون نهضت حسینی» اثر سیدعلی فرحی اشاره کرد. این اثر با موضوع تاریخ اسلام در ۶۸۴ صفحه و به بهای ۳۳۰ هزار ریال به چاپ رسیده است.

به گفته سادین، کتاب «بهترین بابای دنیا» که به قلم محمود پوروهاب برای گروه سنی کودک و نوجوان نوشته شده است، به موضوع اهل بیت(ع) اختصاص دارد که به بهای ۴۰ هزار ریال و در ۹۲ صفحه منتشر شده است.

رئیس اداره بازاریابی مؤسسه بوستان کتاب همچنین از «جام عبرت» نوشته سیدحسین اسحاقی با موضوع اندیشه سیاسی یاد کرد که در ۲۴۴ صفحه و به بهای ۱۲۰ هزار ریال به مناسبت ایام محر‌م‌الحرام به چاپ رسیده است.

سادین اظهار کرد: در ادامه دیگر کتب منتشر شده با موضوع محرم، جلد اول و دوم «حیات پاکان» به قلم مهدی محدثی و درباره اهل بیت(ع) منتشر شده‌اند. این آثار به ترتیب در ۸۰ و ۹۲ صفحه و به بهای ۳۰ و ۳۵ هزار ریال به چاپ رسیده‌اند.

وی به کتاب «سخنان حسین بن علی(ع) از مدینه تا کربلا» اشاره کرد و افزود: این اثر به قلم آیت‌الله محمدصادق نجمی نوشته شده‌ است که درباره اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بوده و در ۴۲۰ صفحه و به بهای ۱۶۰ هزار ریال منتشر شده است.

سادین همچنین از چاپ «تحلیل از زندگانی سیاسی امام حسن مجتبی(ع)»، اثر سیدجعفر مرتضی عاملی و ترجمه محمد سپهری درباره اهل بیت(ع) به کوشش موسسه بوستان کتاب در ۲۶۰ صفحه و به بهای ۱۲۰ هزار ریال خبر داد.

این مسئول بوستان کتاب از انتشار کتاب «راه محمد(ص)» نوشته آیت‌الله سیدرضا صدر و ترجمه سیدباقر خسروشاهی درباره اهل بیت یاد کرد و گفت: این اثر نیز در ۶۲۰ صفحه و به بهای ۳۰۰ هزار ریال منتشر شده است.

وی عنوان کرد: «نقش همسران رسول خدا(ص) در حکومت امیرمؤمنان(ع)» دیگر اثر بوستان کتاب به قلم سیدتقی واردی است که در ۳۱۶ صفحه و به بهای ۱۳۰ هزار ریال منتشر شده است.


کد مطلب: 21352

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/21352/بوستان-کتاب-۱۰-اثر-جدید-استقبال-محرم-می-رود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir