عزاداری‌هایمان باید به دور از تشریفات برگزار شود

ایکنا , 4 آبان 1393 ساعت 12:20

عزاداری‌هایمان باید به دور از تشریفات و کاملا مؤدبانه و پرشورتر برگزار شود؛ تمامی اعمال‌ ما باید موجب زینت مکتب امام حسین(ع) شود و باید دقت کنیم به دشمنان بهانه ندهیم.


حجت‌الاسلام سیف‌علی محمدزاده در نمازجمعه این هفته شبستر که در مسجدجامع این شهر برگزار شد با اشاره به فرارسیدن ایام محرم الحرام گفت: در عزاداری‌ها باید از بدعت‌ها دوری کنیم و وظیفه داریم امام حسین(ع) را آن طور که خدا دوست دارد معرفی کنیم.

وی معرفی امام حسین(ع) به جوانان و نوجوانان را نیاز اصلی جامعه امروز دانسته و افزود: دشمن و استکبار جهانی در تلاش است با جنگ نرم و به وسیله فضای مجازی و ماهواره که دجال روزگار است، جایگاه امامت و ولایت را خدشه‌دار کند.

حجت‌الاسلام محمدزاده ادامه داد: عزادری‌هایمان باید به دور از تشریفات برگزار شود و طبل و شیپور و… جزو عزاداری‌ها نیستند. عزاداری‌ها باید کاملا مؤدبانه و پرشورتر برگزار شود؛ تمامی اعمال‌ ما باید موجب زینت مکتب امام حسین(ع) شود و باید دقت کنیم به دشمنان بهانه ندهیم.

خطیب جمعه شبستررحلت آیت الله مهدوی کنی را تسلیت گفته و با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت شهید فهمیده تصریح کرد: وظیفه مان هست که شهدا را الگوی خودمان قرار دهیم .

وی در بخش پایانی سخنان خود از مسئولین سپاه ناحیه شبستر در برگزاری رزمایش دو روزه گردان‌های بیت‌المقدس شهرستان شبستر تشکر کرد و برگزاری رزمایش‌ برای نشان دادن آمادگی بسیجیان را لازم دانست.


کد مطلب: 21353

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/21353/عزاداری-هایمان-باید-دور-تشریفات-برگزار-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir