تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۰
۰
کد مطلب : ۲۱۳۵۳

عزاداری‌هایمان باید به دور از تشریفات برگزار شود

عزاداری‌هایمان باید به دور از تشریفات برگزار شود
حجت‌الاسلام سیف‌علی محمدزاده در نمازجمعه این هفته شبستر که در مسجدجامع این شهر برگزار شد با اشاره به فرارسیدن ایام محرم الحرام گفت: در عزاداری‌ها باید از بدعت‌ها دوری کنیم و وظیفه داریم امام حسین(ع) را آن طور که خدا دوست دارد معرفی کنیم.

وی معرفی امام حسین(ع) به جوانان و نوجوانان را نیاز اصلی جامعه امروز دانسته و افزود: دشمن و استکبار جهانی در تلاش است با جنگ نرم و به وسیله فضای مجازی و ماهواره که دجال روزگار است، جایگاه امامت و ولایت را خدشه‌دار کند.

حجت‌الاسلام محمدزاده ادامه داد: عزادری‌هایمان باید به دور از تشریفات برگزار شود و طبل و شیپور و… جزو عزاداری‌ها نیستند. عزاداری‌ها باید کاملا مؤدبانه و پرشورتر برگزار شود؛ تمامی اعمال‌ ما باید موجب زینت مکتب امام حسین(ع) شود و باید دقت کنیم به دشمنان بهانه ندهیم.

خطیب جمعه شبستررحلت آیت الله مهدوی کنی را تسلیت گفته و با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت شهید فهمیده تصریح کرد: وظیفه مان هست که شهدا را الگوی خودمان قرار دهیم .

وی در بخش پایانی سخنان خود از مسئولین سپاه ناحیه شبستر در برگزاری رزمایش دو روزه گردان‌های بیت‌المقدس شهرستان شبستر تشکر کرد و برگزاری رزمایش‌ برای نشان دادن آمادگی بسیجیان را لازم دانست.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما