سومین دوره انتخابات کانون شعرای آئینی رباط کریم برگزار می‌شود

ایکنا , 10 دی 1393 ساعت 10:25

به‌همت اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم، سومین دوره انتخابات کانون مداحان و شعرای آئینی رباط کریم جمعه ۱۲ دی‌ماه برگزار می‌شود.


منوچهر جلیلی، مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی رباط کریم گفت: انتخابات سومین دوره کانون مداحان و شعرای آئینی رباط کریم جمعه ۱۲ دی‌ماه برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که تمهیدات لازم برای برگزاری مناسب و شایسته این انتخابات ایجاد شده، عنوان کرد: با عنایت به بررسی صلاحیت کاندیدای ثبت‌نامی سومین دوره انتخابات کانون مداحان، تعداد ۲۱ نفر پس از بررسی مدارک و سوابق، تأیید صلاحیت شدند.

جلیلی به ضوابط این انتخابات اشاره و افزود: هر مدّاح و شاعری که دارای کارت موقت مداحی و شاعر آیینی است، می‌تواند فقط یک رأی بدهد و مداح و شاعر جهت رأی دادن باید در محل انتخابات شخصا حضور یابند و هر رأی‌دهنده می‌تواند به تعداد اعضای مصوّب کانون مدّاحان و شعرای آیینی کاندیدا انتخاب کند.

مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی رباط کریم متذکر شد: مداحانی که تأیید صلاحیت شده‌اند تا ۱۰ دی‌ماه جاری می‌توانند در مجمع‌الذاکرین، مراکز آموزش مداحی و هیئت‌های مذهبی به تبلیغ بپردازند و تبلیغات در روز انتخابات ممنوع است.

جلیلی عنوان کرد: فراخوان و دعوت از مداحانی که کارت موقت و دائم برای آنها صادر شده برای حضور در پای صندق رأی و انتخابات از طریق مصاحبه و اطلاعیه در جراید، مطبوعات و رسانه‌های محلی، سایت‌ها و پیامک اطلاع‌رسانی شده است.

مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی رباط کریم از مداحان و شعرا آئینی خواست تا در این انتخابات حضور پرشور بهم رسانند.


کد مطلب: 22591

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/22591/سومین-دوره-انتخابات-کانون-شعرای-آئینی-رباط-کریم-برگزار-می-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir