سومین دوره انتخابات کانون مداحان در رباط کریم برگزار شد

ایکنا , 14 دی 1393 ساعت 11:52

به‌همت اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم، سومین دوره انتخابات کانون مداحان این شهرستان برگزار شد.


منوچهر جلیلی، مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی رباط کریم گفت: همزمان با برگزاری انتخابات کانون مداحان سراسر کشور، سومین دوره انتخابات کانون مداحان رباط کریم با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از مداحان و شعرا آئینی این شهرستان برگزار شد.

وی تصریح کرد: تعداد ۲۱ نفر برای شرکت در انتخابات به عنوان کاندیدا ثبت‌نام کرده بودند و ۷ نفر از این تعداد که بیشترین آراء را کسب کنند به عنوان اعضای اصلی انتخاب و معرفی می‌شوند.

این مسئول عنوان کرد: از وظایف اصلی کانون مداحان می‌توان حمایت از مداحان و شاعران آئینی، بیمه کردن مداحان و شاعران آئینی شهرستان، برگزاری کلاس‌های آموزشی برای مداحان و صدور کارت شناسایی مداحان اشاره کرد.

جلیلی با اشاره به حضور گسترده مداحان در این انتخابات، افزود: ساماندهی مداحان شهرستان و صدور کارت شناسایی برای آن‌ها از جمله اقداماتی است که این کانون با مدیریت و برنامه‌ریزی انجام داده و برای ۶۰ نفر از مداحان شهرستان تاکنون کارت شناسایی دائم صادر شده است.

مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی رباط کریم یادآور شد: همچنین در این انتخابات، جلال عباسی، مسئول حراست و مجد‌الاشرافی، مسئول تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی استان تهران نیز حضور داشتند و از نحوه برگزاری انتخابات بازدید کردند.


کد مطلب: 22654

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/22654/سومین-دوره-انتخابات-کانون-مداحان-رباط-کریم-برگزار

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir