نخستین جشنواره ملی حضرت زینب(س) در زنجان برگزار می شود

مهر , 11 بهمن 1393 ساعت 11:08

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: جشنواره حضرت زینب (س) در استان زنجان باید با شکوه و عظمت بیشتری برگزار شود.


حجت الاسلام علی خاتمی صبح شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی افزود: در راستای هر چه با شکوه تر برگزار شدن جشنواره حضرت زینب (س) باید اعضای شورای فرهنگی هر چه از دستشان بر می آید بکنند.

وی اظهار داشت: حضرت زینب (س) اسوه و الگوی زنان عالم است و باید سیره و رفتار این بانوی بزرگوار در جامعه به خوبی اشاعه و ترویج شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: دستگاههای ذیربط در شورای فرهنگ عمومی باید دربرون سازمان و درون سازمان و هر چه که در توان دارند برنامه لازم را تدوین کنند و برنامه ها کیفی باشد.

حجت الاسلام خاتمی با اشاره به اینکه حضرت زینب (س)اسوه صبر و مقاومت است گفت: جامعه به سیره و فضایل اخلاقی این بانوی بزگوار احتیاج دارد

در ادامه این جلسه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: نخستین جشنواره ملی حضرت زینب(س ) درزنجان صورت ملی برگزار می شود.

ناصر مقدم تاکید کرد: جشنواره حضرت زینب(س) به صورت ملی در چهار بخش شعر، مقاله، دل نوشته و داستان با همکاری استانداری و دفتر نماینده ولی فقیه در استان در ۲۰ محور برگزار می شود.

وی گفت: این جشنواره در زینبیه اعظم زنجان با برنامه های مولودی خوانی، مسابقات فرهنگی ، نشست های تخصصی در ۴ اسفند ماه سالجاری برگزار می شود و از نویسندگان در حوزه حضرت زینب (س) تجلیل خواهد شد.


کد مطلب: 22933

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/22933/نخستین-جشنواره-ملی-حضرت-زینب-س-زنجان-برگزار-می-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir